Μετά τη Boxster ανανεώνεται και η Cayman, κάτι που σημαίνει πως αποκτά τους νέους τετρακύλινδρους και υπερ-τροφοδοτούμενους boxer, καθώς και το χαρακτηριστικό πίσω μέρος, όπου αποκαλύπτεται και η νέα επωνυμία 718 Cayman.
Όπως και στη Boxster έτσι και εδώ οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι αυτός των 2.000 κυβικών για την 718 Cayman, με 300 ίππους και 380 Nm και ο μεγαλύτερος των 2.500 κυβικών για την S, με 350 άλογα και 420 Nm, ο οποίος εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 4,2 δεύτερα -με το αυτόματο κιβώτιο PDK και το πακέτο Sport Chrono- και μια τελική 285 χλμ./ ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για την απλή Cayman είναι 4,7 δεύτερα και 275 χλμ./ ώρα, ενώ στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε πως ειδικά για την Κίνα θα υπάρχει μια εισαγωγική έκδοση στην οποία ο δίλιτρος Boxer θα αποδίδει 250 ίππους και 310 Nm. Στην περίπτωση αυτή το 0-100 θα είναι υπόθεση 5,4 δευτερολέπτων και η τελική θα φτάνει τα 260.
Παράλληλα οι μηχανικοί της Porsche έχουν ρυθμίσει εκ νέου την ανάρτηση -αναμενόμενο λόγω του μικρότερου βάρους του νέου κινητήρα- έχουν υιοθετήσει μια χοντρές αντιστρεπτικές και ένα πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, ενώ μεταξύ των εξτρά περιλαμβάνονται, πέρα από το πακέτο Chrono, το Porsche Torque Vectoring (PTV)και η σπορ ανάρτηση PASM (χαμηλώμενη κατά 10 χιλιοστά στη βασική και κατά 20 στην S).
Ενδιαφέρον είναι πως για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου η Cayman θα είναι πιο φτηνή από την αντίστοιχη Boxster, με τις τιμές της στη Γερμανία να ξεκινούν από τις 51.623 ευρώ για τη βασική και από τις 64.118 ευρώ για την S. Αν ενδιαφέρεστε η λίστα των παραγγελιών έχει ανοίξει, ενώ οι 718 Cayman θα βρίσκονται στις αντιπροσωπείες της μάρκας προς τα τέλη Σεπτεμβρίου.
Γιάννης Σκουφής