Όχι αυτά που παρουσιάζουν βλάβες, αλλά αυτά που τις τελευταίες δεκαετίες έβαλαν τις εταιρείες που τα εξέλιξαν, παρουσίασαν και εμπορεύθηκαν χοντρά μέσα, σύμφωνα με έρευνα της αμερικάνικης εταιρείας Sanford C. Bernstein (ειδικεύεται στις οικονομικές αναλύσεις και είναι αναγνωρισμένη από την Wall Street) και δημοσιεύθηκε στον Economist.
Η έρευνα αναφέρει πως μερικά από αυτά τα μοντέλα επιβάρυναν την εταιρεία τους λόγω του υπερβολικού κόστους του μάρκετινγκ και της πρόωθησης (π.χ. smart fortwo) και κάποια άλλα λόγω του κόστους εξέλιξής τους (π.χ. Bugatti Veyron και γι αυτό παρουσιάζουν τη μια ειδική έκδοση μετά την άλλη). Μερικά ήταν πολύ προχωρημένα αισθητικά για την εποχή τους (π.χ. Renault Vel Satis και Avantime, στο ο λέει άλλωστε και το όνομά του), άλλα πολύ απλά δεν έγιναν αποδεκτά από το κοινό (π.χ. Peugeot 1007), ενώ τα περισσότερα απλά δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό.
Γιάννης Σκουφής