Η Porsche έχει μια μακροχρόνια παράδοση στις έξυπνες και πρωτότυπες έντυπες διαφημίσεις, την οποία βέβαια και συνεχίζει. Έτσι λοιπόν συνεργάστηκε με το πρακτορείο Cramer-Krasselt για να δημιουργήσει μία, όπως τη χαρακτηρίζουν οι δύο εταιρείες «…έντυπη διαφήμιση σε ολόγραμμα».
Η διαφήμιση αυτή εμφανίστηκε στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού Fast Company και για να τη δει κανείς θα χρειαστεί ένα tablet. Μέσα στο περιοδικό υπάρχει μία ζελατίνα την οποία ο αναγνώστης μπορεί να αποκολλήσει και να ακολουθήσει τις οδηγίες για να κατασκευάσει μία πυραμίδα -η μόδα με τα ολογράμματα σε tablet ή smartphone εμφανίστηκε τα τελευταία χρόνια… Στη συνέχεια θα πρέπει να τοποθετήσει αυτή την πυραμίδα ανάποδα και πάνω στο tablet, έχοντας επιλέξει πριν το ολόγραμμα που θα αναπαραχθεί.
Το αποτέλεσμα είναι πράγματι εντυπωσιακό, μιας και η βασική ιδέα είναι δοθεί μια τρισδιάστατη άποψη της νέας Porsche 911. Οι πυραμίδες μπορούν εναλλακτικά να παραδοθούν και σε κρύσταλλο για όσους θέλουν να απολαμβάνουν τέτοιου είδους ολογράμματα και προφανώς στα επόμενα χρόνια έχουμε να δούμε αρκετά σε αυτόν τον τομέα…
Γιάννης Σκουφής