Σύνδεση

Featured

H FERRARI FF ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ GTC4LUSSO, ΟΝΟΜΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ PASSWORD

Γιατί να αλλάξει ένα μοντέλο ονομασία στα πλαίσια της προγραμματισμένης ανανέωσής του; Ένας λόγος μπορεί να είναι οι μεγάλης έκτασης αλλαγές, κάτι που μάλλον συμβαίνει στη Ferrari FF, η οποία από εδώ και στο εξής θα ονομάζεται GTC4Lusso.

Το νέο όνομα, που είναι κατάλληλο και για password, συνοδεύεται από καινούργια πιο χαρακτηριστική μάσκα, νέους προβολείς, άλλο πιο εμφατικό καπό και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο πλάι. Στο πίσω μέρος ναι μεν έχουν διατηρηθεί οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης αλλά τα φώτα είναι διπλά, ενώ η πιο έντονη καμπύλη του καπό παίζει και το ρόλο της αεροτομής.

Ferrari_GTC4Lusso (3)

Διαφορετικός είναι και ο διαχύτης, ενώ συνολικά η εικόνα της GTC4Lusso είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή σε σχέση με αυτήν της FF. Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι και η απόδοση του V12 των 6.200 κυβικών, ο οποίος έχει ανέβει στους 690 ίππους (από 660), ενώ το 80% της μέγιστης ροπής του των 697 Nm είναι διαθέσιμο ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. Το κιβώτιο με το οποίοι συνδυάζεται είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, που βοηθά ώστε το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 3,4 δεύτερα (0,3 πιο γρήγορα σε σχέση με την προκάτοχό της), ενώ η τελική φτάνει πλέον τα 335 χλμ./ ώρα.

Βελτιωμένη εμφανίζεται και η τετρακίνηση, που συνδυάζεται και με τετραδιεύθυνση, ενώ υπάρχει τόσο το ηλεκτρονικό διαφορικό EDiff όσο και τα ενεργά αμορτισέρ SCME.

Με τη σειρά του ανανεωμένο και μάλιστα σημαντικά είναι και το εσωτερικό των 2+2 θέσεων, ενώ το σύστημα πολυμέσων της Delphi υποστηρίζει όλες τις καινούργιες πλατφόρμες και διαθέτει οθόνη 10,25 ιντσών. Το τιμόνι έχει ελαφρώς μικρότερη διάμετρο, ενσωματώνει το γνωστό manettino, έχει νέα μπουτόν για σύστημα hands-free, ενώ ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα υπάρχει ειδική υποδοχή για το κλειδί.

Η Ferrari GTC4Lusso θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin