Το πρωτότυπο σπορ μοντέλο που παρουσίασε η Mazda στο Τόκιο μπορεί να μη λέγεται RX-9 όπως είχαμε γράψει αλλά RX-Vision, όμως έχει ένα πολύ ενδιαφέρον σχήμα, που μακάρι να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό και στο μοντέλο παραγωγής.
Η Mazda δεν έχει δώσει, μέχρι στιγμής τουλάχιστον λεπτομερή στοιχεία, πέρα από το ότι ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του KODO και πως η διάταξή του είναι κλασική για σπορ μοντέλο: κίνηση πίσω, κινητήρας μπροστά.
Όσο για τον κινητήρα είναι ένας SKYACTIV-R, δηλαδή η επόμενη, εξελιγμένη γενιά του περιστροφικού κινητήρα ή βάνκελ, στον οποίο η Mazda επιμένει, έχοντας στην ουσία ταυτιστεί μαζί του. Και πάλι οι Ιάπωνες είναι ιδιαίτερα φειδωλοί ως προς τα στοιχεία, καθώς δεν λένε τίποτα. Οι δικές μας πληροφορίες, όπως τις γράψαμε και πριν μερικές μέρες, κάνουν λόγο για δύο ρότορες 800 κυβικών, για ηλεκτρικό turbo 2 σταδίων, για ηλεκτρική υποβοήθηση και απόδοση μέχρι και 450 ίππων. Για να δούμε…
Γιάννης Σκουφής