Μια αχτίδα αισιοδοξίας γεννά η απόφαση παραγωγής ενός νέου Range Rover, του πρώτου δικίνητου και του μικρότερου μοντέλου που έχει παρουσιάσει ποτέ η εταιρεία.
Είναι προφανές το πως η Range Rover κατέληξε σε αυτή την απόφαση. H αγορά στρέφεται σε μικρά και οικονομικά SUV και η εταιρεία χρειάζεται χρήματα. Έσοδα δηλαδή που θα της εξασφαλίσουν το αβέβαιο μέλλον της. Με συμμετοχή στις μεγάλες και ακριβές κατηγορίες μπορεί να έχεις περισσότερο κέρδος ανά μονάδα και να ενισχύεις το brand image, όμως χρειάζεσαι κάτι πιο εμπορικό για να διατηρήσεις εργοστάσια, τζίρο και το έμψυχο δυναμικό. Κι ως γνωστόν, το έμψυχο δυναμικό δίνει το στίγμα μιας εταιρείας.
Εκεί λοιπόν στο βραβευμένο εργοστάσιο του Halewood έχει στηθεί ένα μικρό πάρτι για την δημιουργία 1.000 νέων θέσεων εργασίας, των ανθρώπων δηλαδή που θα συναρμολογούν το νέο Range Rover Evoque. Ένα SUV με σχετικά compact διαστάσεις που αναφέρεται σχεδιαστικά στο εκθεσιακό LRX του 2008 και θα είναι διαθέσιμο σε περίπου ένα χρόνο τόσο σε τετρακίνητες όσο και σε δικίνητες εκδόσεις. Η Range Rover πρώτη φορά επιχειρεί κάτι τέτοιο, θέλοντας να μπει σε πιο εμπορικές κατηγορίες έχοντας ήδη εξασφαλίσει την παρουσία της σε 160 χώρες. Κι όταν δηλώνεις παρόν σε τόσες πολλές αγορές δεν μπορείς να επιτρέπεις την δέσμευση από μια γκάμα περιορισμένης ευθύνης και ξεπερασμένη ως προς τις ανάγκες της εποχής. Με βάση τα 130 γρ./χλμ. για τις εκπομπές CO2 και μέση κατανάλωση στα 6 λίτρα/100 χλμ. υπάρχουν πιθανότητες να γλυκοκοιτάξεις ένα Range Rover. Αρκεί το ταμπελάκι να γράφει “Evoque”.