Η Volvo παρουσίασε ένα νέο, πρωτότυπο κινητήρα της γενιάς Drive–E, ο οποίος είναι τετρακύλινδρος, 2.000 κυβικών, με δύο turbo παράλληλης λειτουργίας. Ταυτόχρονα ένα ηλεκτρικός υπερ-συμπιεστής συμπληρώνει τη λειτουργία του turbo, απαλείφοντας τη υστέρηση (lag) και βελτιώνοντας την υπερπλήρωση. Παράλληλα η τροφοδοσία άμεσου ψεκασμού συνδυάζεται με αντλία καυσίμου που διατηρεί την πίεση στα 250 bar.
Ο νέος κινητήρας εξελίσσεται σε συνεργασία με τις AVL, Denso και Polestar, ενώ στο σημείο αυτό καλό είναι να αναφέρουμε πως στο Παρίσι οι Σουηδοί παρουσίασαν το νέο XC90 και σε έκδoση Τ6, με κινητήρα 2.000 κυβικών και 320 ίππων, που συνδυάζει turbo και compressor. Του χρόνου θα δούμε κατά πάσα πιθανότητα και έναν ολοκαίνουργιο σύνολο 1.500 κυβικών με 3 κυλίνδρους και turbo.
Γιάννης Σκουφής