Σύνδεση

Featured

HYUNDAI: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ TURBO 1.000 Κ.ΕΚ. & 1.400 ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ

Δύο νέα σύνολα παρουσίασε η Hyundai στο Παρίσι, τον 1.0 TGDI και τον αντίστοιχο 1.4, ο οποίος μπορεί να καταναλώσει και φυσικό αέριο. Ο πιο μικρός από τους δύο έχει χωρητικότητα 998 κυβικών και θα περάσει στην παραγωγή το 2015 σε συνδυασμό με τη νέα γενιά του i20, αν και υπάρχουν πληροφορίες πως μπορεί να είναι και στη Γενεύη κινώντας το Rio.

Ο 1.0 TGDI, που έχει σχεδιαστεί στο τεχνολογικό κέντρο της εταιρείας στη Γερμανία, αποδίδει 118 ίππους και 172 Nm, ενώ στα τεχνικά του high light περιλαμβάνονται ο άμεσος ψεκασμός με μπεκ 6 οπών, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate, που θα βελτιστοποιεί τη ροπή και θα βελτιώνει τη ροπή χαμηλά, καθώς και ένα σύστημα ψύξης που θα ελέγχει ξεχωριστά τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στην κυλινδροκεφαλή και στο μπλοκ. Μάλιστα προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο μικρός το σύστημα εξαγωγής είναι ενσωματωμένο στην κυλινδροκεφαλή.

Από κει και πέρα ο 1.4 T-GDI μπορεί να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο τόσο βενζίνη όσο και φυσικό αέριο αποδίδοντας 115 ίππους και 206 Nm ροπής, από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Οι εκπομπές CO2 του είναι μόλις 91 γραμμάρια, διαθέτει φυσικά κι αυτός σύστημα άμεσου ψεκασμού, καθώς και υπερ-συμπιεστή υψηλής πίεσης ενσωματωμένο στο σύστημα εξαγωγής. Παράλληλα ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα καινούργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη –τεχνολογία που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Hyundai- με 7 σχέσεις.

Η δεξαμενή φυσικού αερίου είναι 15 λίτρων, βρίσκεται στο δάπεδο προκειμένου να μην περιορίζει το χώρο για τις αποσκευές, ενώ είναι κατασκευασμένη από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με υαλονήματα κι έτσι ζυγίζει το μισό σε σχέση με μια συμβατική μεταλλική.

Γιάννης Σκουφής

HYUNDAI-NEW-ENGINES-2

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured