Σύνδεση

Volkswagen

ΤΟ ΝΕΟ VOLKSWAGEN PASSAT ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ GTE

To Golf GTE φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη της VW για υβριδικά υψηλών επιδόσεων κι έτσι στο Παρίσι θα παρουσιάσει την αντίστοιχη έκδοση του ολοκαίνουργιου Passat. Το Passat GTE λοιπόν θα κινείται από το συνδυασμό του γνωστού τετρακύλινδρου 1.4 TSI που για την περίσταση αποδίδει 156 άλογα και του ηλεκτροκινητήρα των 85 kW και των 330 Nm στο κιβώτιο. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει έτσι τους 218 ίππους και τα 400 Nm, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται με ένα κιβώτιο DSG 6 σχέσεων, η ιδιαιτερότητα του οποίου έγκειται στο ότι έχει όχι 2 αλλά 3 συμπλέκτες. Κι αυτό γιατί χρειάζεται έναν επιπλέον για την απομόνωση της μετάδοσης εν κινήσει και όταν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις.

Με όλα αυτά μαζί η μέση κατανάλωση είναι της τάξης των 2 μόλις λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα, οι εκπομπές CO2 είναι μόνο 45 γραμμάρια, ενώ υπάρχει δυνατότητα και αποκλειστικά ηλεκτρικής λειτουργίας για μέχρι και 50 χιλιόμετρα και με τελική έως 130 χλμ./ ώρα. Η συνολική αυτονομία πάντως προσεγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα, ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 ολοκληρώνεται σε 8,0 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 220.

Για την κίνηση του μεγάλου υβριδικού VW υπάρχουν 4 προγράμματα λειτουργίας (ηλεκτρικό, υβριδικό, φόρτιση μπαταρίας και GTE), ενώ για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των 9,9 kWh με την οποία είναι εξοπλισμένο απαιτούνται 4,5 ώρες σε οικιακό δίκτυο και 2,5 με ταχυφορτιστή.

Το VW Passat GTE, θα ξεχωρίζει και οπτικά στα σημεία με τη βοήθεια διαφόρων αισθητικών λεπτομερειών και θα είναι διαθέσιμο και ως στέισον από το 2ο εξάμηνο του 2015.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured