Σύνδεση

Featured

ΚΟΝΤΡΑ DI MONTEZEMOLO ME MARCHIONNE ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ

Όλα τα είχε η Fiat ένας εσωτερικός εμφύλιος της έλειπε, μιας και μετά τα πρόσφατα απογοητευτικά αποτελέσματα στο Ιταλικό Γκραν Πρι ο επικεφαλής του ομίλου Sergio Marchionne πέταξε το γάντι, διακριτικά μεν αλλά το πέταξε, στον Luca di Montezemelo.

O Marchionne είπε λοιπόν την περασμένη Κυριακή πως «δεν υπάρχουν σχέδια αλλαγών στην κορυφή της Ferrari, όμως κανείς δεν είναι αναντικατάστατος» και συνέχισε «τα οικονομικά αποτελέσματα της μάρκας είναι εξαιρετικά, όμως για την Ferrari πρέπει να συνυπολογίζει κανείς και την παρουσία της στους αγώνες. Και εδώ δυστυχώς δεν κερδίζουμε εδώ και μια 6ετία».

Ο 67χρονος Luca di Montezemelo από την πλευρά του διέψευσε τις φήμες που ακούγονταν για τυχόν παραίτησή του, ενώ σημείωσε πως μόλις το Μάρτιο ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Ferrari για ακόμα 3 χρόνια. «Είμαι εδώ για να εργάζομαι. Σήμερα, αύριο, τους επόμενους μήνες», είπε χαρακτηριστικά, ενώ δήλωσε πως «αν υπάρχουν νέα θα ήμουν ο πρώτος που θα τα ανακοίνωνα», δείχνοντας έτσι και την ενόχλησή του για τη στάση του Marchionne.

O di Montezemelo πάντως μπορεί να αποδειχθεί τόσο σκληρό καρύδι όσο και μπούμερανγκ για τον Marchionne, μιας και θεωρείτε ένας από τους κορυφαίους Ιταλούς μάνατζερ, με εμπλοκή στην οικονομική ζωή του τόπου και από θέσεις ευθύνης στον κρατικό μηχανισμό.

Από την άλλη βέβαια γεννάται το ερώτημα που βρίσκει το χρόνο και τη διάθεση ο Marchionne να ασχοληθεί κυρίως με τον di Montezemelo και στη συνέχεια με τη Ferrari από τη στιγμή που η Fiat πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο και θα έπρεπε να είχε στρέψει προς τα εκεί την προσοχή του. Εκτός και αν πρόκειται για κίνηση αντιπερισπασμού και εντυπωσιασμού προκειμένου να στρέψει την προσοχή των υπολοίπων, έστω και πρόσκαιρα, μακριά από τα θέματα που ταλανίζουν τη Fiat

Γιάννης Σκουφής

MONTEZEMELO-MARCHIONNE-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured