Σύνδεση

Dodge

Η ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΟΥΡΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ DODGE CHARGER SRT ME 707 ΑΛΟΓΑ

Τα 707 άλογα που αποδίδει ο V8 των 6.200 κυβικών του Dodge Charger SRT με τη βοήθεια μηχανικού υπερ-συμπιεστή (kompressor) θα ήταν αρκετά ακόμα και για ένα σούπερ σπορ μοντέλο, πόσο μάλλον για μια οικογενειακή λιμουζίνα. Η οποία τυγχάνει να είναι η πιο γρήγορη που μπορεί να αγοράσει κανείς στον κόσμο αυτό

Πιο γρήγορη ακόμα και από τη BMW M5 με το πακέτο Competition, καθώς το Charger ολοκληρώνει τη διαδικασία του 0-100 σε 0,4 δεύτερα πιο γρήγορα, ενώ για το 0-400 μέτρα χρειάζεται μόλις 11 δεύτερα, τη στιγμή που η Ferrari 458 Italia χρειάζεται 11,5. Ακόμα πιο εντυπωσιακή η τιμή για το 0-160-0 που είναι, πάντα σύμφωνα με τη Dodge κάτω από τα 13,0 δεύτερα, ενώ η τελική προσεγγίζει τα 330.

Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8HP90 των 8 σχέσεων, ενώ σε σχέση με τα πιο ταπεινά Charger το SRT Hellcat ξεχωρίζει από την πιο επιθετική εμφάνισή του, με την καινούργια μάσκα και τους προβολείς με LED περίγραμμα. Επίσης, υπάρχουν αλουμινένιο καπό με εισαγωγές αέρα και επανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας, αεροδυναμικά σπόιλερ, διπλή εξάτμιση και 20άρηδες τροχοί.

Η παραγωγή του Dodge Charger SRT Hellcat θα ξεκινήσει από το 2015, χωρίς να έχει ανακοινωθεί η τιμή πώλησής του. Το βέβαια είναι πως ο εξοπλισμός του θα είναι πλήρης, με flat bottom τιμόνι, θερμαινόμενα/ αεριζόμενα σπορ καθίσματα καλυμμένα με δέρμα νάπα και αλκαντάρα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και ηχοσύστημα Harmon Kardon με 18 ηχεία, το οποίο συνδυάζεται με σύστημα πολυμέσων και οθόνη αφής 8,4 ιντσών.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured