Σύνδεση

Apple

ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ «IN CAR INFOTAINMENT»

Εικοσιπέντε κατασκευαστές αυτοκινήτων συνιστούν Android Auto. Αυτοί σίγουρα κάτι ξέρουν, όμως δεν είναι οι μόνοι, καθώς τουλάχιστον για την ώρα, υπάρχουν 8 ακόμη που συνιστούν CarPlay. Μπορεί όλα τα παραπάνω να αποτελούν άγνωστες λέξεις για τον πολύ κόσμο, όμως αυτό είναι κάτι που πρόκειται να αλλάξει σύντομα, ίσως και μέσα στο 2014.

Ο λόγος είναι πως ο «πόλεμος» μεταξύ της Apple και της Google έχει μεταφερθεί σε μια νέα αρένα: το αυτοκίνητο. Η κυριαρχία των smartphones στην αγορά, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο το κομμάτι της αγοράς αυτοκινήτου. Βεβαίως, όπως ήταν αναμενόμενο, στη μάχη μπήκε και η Microsoft, με το δικό της λειτουργικό.

Όπως επισημαίνει στέλεχος της Google, η βασική ιδέα ήταν να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον εντός του αυτοκινήτου, που θα σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές του κινητού σου. Θα έχετε παρατηρήσει ίσως, πως σε αρκετά νέα μοντέλα οι οθόνες στην κεντρική κονσόλα έκτος του ότι μεγαλώνουν σε διαστάσεις, αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Ο λόγος είναι ότι προετοιμάζονται να υποδεχτούν τη νέα πραγματικότητα. Τόσο το σύστημα που εξέλιξε η Apple όσο και το αντίστοιχο της Google, θα σου δίνουν τη δυνατότητα αφού πρώτα συνδέσεις το κινητό σου, ουσιαστικά να μεταφέρεις την οθόνη του στην οθόνη του αυτοκινήτου. Κυρίαρχο στοιχείο και στις δυο περιπτώσεις, η δυνατότητα φωνητικών εντολών για τα πάντα.

Ουσιαστικά, από τη στιγμή που ο χρήστης συνδέσει το κινητό του, στην οθόνη του αυτοκινήτου θα εμφανίζεται το εξατομικευμένο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, set up, ενώ θα παρέχεται η δυνατότητα ακρόασης μουσικής μέσω εφαρμογών τύπου Spotify.

Υπάρχει όμως μια λεπτομέρεια: Στο Android Auto, η σύνδεση του κινητού δεν γίνεται μέσω Bluetooth, αλλά μέσω USB. Δεν πρόκειται για παράλειψη, εξηγεί η Google. Ο λόγος είναι ότι θέλουν να εξασφαλίσουν πως ο οδηγός δεν θα κάνει χρήση του κινητού. Όπως υπολογίζουν, ένα 25% των τροχαίων ατυχημάτων είναι αποτέλεσμα χρήσης του smartphone την ώρα της οδήγησης, γεγονός που καθιστά σαφές πως δεν αρκεί μόνο το κινητό να είναι «έξυπνο», αλλά και ο οδηγός.

Και κάτι τελευταίο: Έστω κι αν σε πρώτο στάδιο οι εταιρείες έχουν κάνει την επιλογή τους, καμία δεν θα ήθελε να χάσει πωλήσεις παρέχοντας στους αγοραστές μόνο μια επιλογή συστήματος (Apple ή Google). Ήδη, 12 κατασκευαστές δίνουν στον αγοραστή δικαίωμα επιλογής και η λογική λέει πως αυτό είναι που τελικά θα επικρατήσει.

Βαγγέλης Φακατσέλης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured