Ακριβώς όπως και η VW έτσι και η Opel θέλει να ακολουθήσει τα βήματα της Renault και να παρουσιάσει μια νέα μάρκα, κατά τα πρότυπα της Dacia, προκειμένου να διεισδύσει σε νέες αγορές και πιο οικονομικές κατηγορίες.
Η σκέψη αυτή υπήρχε από καιρό, ενώ τώρα και με την επικείμενη αποχώρηση της Chevrolet από την Ευρώπη η όλη υπόθεση δείχνει να αναθερμαίνεται. Κι αυτό γιατί μια τέτοια θυγατρική μάρκα θα μπορούσε να καλύψει αρκετές αγορές της ανατολικής Ευρώπης αλλά και συγκεκριμένες ανάγκες των πιο ώριμων αγορών, στις μικρότερες κατηγορίες, με δεδομένη τη διαφορά τιμής από τα αντίστοιχα μοντέλα της ίδια της Opel αλλά και αυτά του ανταγωνισμού. Παράλληλα η παρουσία της θα επέτρεπε και στην ίδια την Opel την αναβάθμιση και τον επαναπροσδιορισμό και της δικής της γκάμας.
Εάν τελικά το Διοικητικό Συμβούλιο του ομίλου GM το αποφασίσει τα πρώτα μοντέλα της νέας μάρκας θα πρέπει να αναμένονται πριν το 2020.
Γιάννης Σκουφής