Σύνδεση

Featured

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ PORSCHE CAYENNE ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ 3.6 BITURBO ΚΑΙ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΗ

Πιο κομψή και πιο σύγχρονη θα εμφανιστεί η Porsche Cayenne στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, στα πλαίσια του προγραμματισμένου facelift της. Έτσι λοιπόν το κορυφαίο SUV της γερμανικής εταιρείας αποκτά άλλη, πιο μεγάλη μάσκα με ενεργές περσίδες, πιο ανάγλυφο καπό και διαφορετικά φώτα ημέρας. Ανάλογες είναι και οι αλλαγές στο πίσω μέρος, καθώς έχουν διαφοροποιηθεί τα φώτα αλλά και γενικά ο σχεδιασμός της πέμπτης πόρτας -η οποία πλέον ανοίγει στάνταρ ηλεκτρικά- προκειμένου να γίνει λιγότερο ογκώδης.

Πιο σημαντικές είναι όμως οι αλλαγές κάτω από το καπό, καθώς υπάρχει μια plug-in υβριδική έκδοση με 416 ίππους, η οποία αναφέρεται από την πρώτη στα SUV πολυτελείας και μια V6 3.600 κυβικών με διπλά turbo.

Αναλυτικότερα η Cayenne S E-Hybrid υιοθετεί το plug-in σύστημα πρόωσης της αντίστοιχης Panamera, με τον V6 των 3.000 κυβικών σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει, όπως είπαμε, τους 416 ίππους. Η οποία αρκεί προκειμένου το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 5,4 δεύτερα και η τελική να φτάνει τα 243, ενώ υπάρχει και δυνατότητα αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης για μέχρι και 35 χιλιόμετρα και με ταχύτητες έως και 125 χλμ./ ώρα.

Αντίστοιχα μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η Cayenne S, στην οποία ο πιο παλιός V8 των 4,8 λίτρων έχει αντικατασταθεί από το νέο και γνωστό από τη Macan V6 των 3.600 κυβικών με δύο turbo και τα 420 άλογα. Εδώ και με στάνταρ το αυτόματο Tiptronic των 8 σχέσεων, το 0-100 έρχεται σε 5,2 δεύτερα (είναι 0,4 δεύτερα πιο γρήγορη από την 4,8 που αντικαθιστά) και η τελική είναι 257. Τη γκάμα εξακολουθούν να συμπληρώνουν η Cayenne Diesel με τον V6 3.0 των 240 ίππων, καθώς και η Cayenne Turbo με τον V8 4.8 με τα 520 άλογα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured