Σύνδεση

F1

F1: HOCKENHEIM KAI ΝUERBURGRING ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ

H διάσημη πίστα του Nuerburgring άλλαξε…

H διάσημη πίστα του Nuerburgring άλλαξε ιδιοκτήτη, σα συνέπεια της πτώχευσης της εταιρείας που το διαχειριζόταν. Τα νέα αφεντικά της Πράσινης Κόλασης θέλουν φυσικά να τη μετατρέψουν ει δυνατόν σε επιχειρηματικό παράδεισο κι έτσι απευθύνθηκαν στον πολύ Bernie Ecclestone προκειμένου να πάρουν τη διοργάνωση του Γερμανικού Γκραν Πρι για την επόμενη 5ετία. Μάλιστα εξέδωσαν και ανακοίνωση στην οποία αναφέρονται σε συμφωνία, ο Bernie επιβεβαίωσε τις διαπραγματεύσεις, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπογραφεί συμβόλαιο.

A car passes the newly built event centre of the Nuerburgring race course

Και μέχρι εδώ δεν τίθεται κανένα θέμα αν και η άλλη μεγάλη γερμανική πίστα, αυτή του Hockenheim, δεν είχε συμβόλαιο σε ισχύ μέχρι και το 2018. Από το οποίο όμως η πλευρά Ecclestone μπορεί εύκολα να αποδεσμευτεί αν κρίνουμε από τις δηλώσεις του Bernie, ο οποίος είπε «δεν υπάρχει κάτι με το Hockenheim, εκτός από την υποψία ότι δεν μπορεί να εκπληρώσει τις προϋποθέσεις που θέτουμε. Αυτός είναι και ο λόγος που κάναμε μια ειδική συμφωνία για να τους βοηθήσουμε, κάτι που όμως δεν μπορεί να συνεχιστεί αιώνια». Και συνεχίζει «Το Hockenheim θα πρέπει να ανανεώσει με τις ίδιες συνθήκες που ισχύουν και για τους άλλους».

HOCKENHEEIM

Μάλλον μετρημένα ακούγονται τα ψωμιά του Hockenheim κι αν ήταν στο χέρι του Bernie και μόνο και ο φετινός αγώνας στις 20 Ιουλίου θα γινόταν στο Ring… Γεγονός είναι πάντως πως του τύπου (του Bernie) γεννάνε και τα κοκόρια του

Γιάννης Σκουφής.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured