Η σχέση του κέτσαπ με τα αυτοκίνητα είναι φαινομενικά καμία, εκτός και μπει κανείς στη διαδικασία του πόσα μπουκάλια κέτσαπ χωρούν σε ένα x μοντέλο ή πόσο χρειάζεσαι για να το καλύψεις όλο…
Από την άλλη όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξετάζουν για το πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε διάφορα σημεία των μοντέλων τους φυτικά υλικά, για λόγους φυσικά αξιοποίησης των φυσικών πηγών και της προστασίας του περιβάλλοντος. Έτσι λοιπόν η Ford συνεργάζεται στενά με τη Heinz, το κέτσαπ που λέγαμε, προκειμένου να αξιοποιηθούν με κάποιο τρόπο στα αυτοκίνητα της πρώτης τα υπολλείμματα (φλοιός, σπόρια, κοτσάνια) από τα 2 εκατομμύρια και πλέον τόνους ντομάτας που χρησιμοποιεί σε ετήσια βάση για την παραγωγή της.
Ειδικά αποξηραμένες φλούδες τομάτας για παράδειγμα θα μπορούσαν να μετατραπούν σε κλιπ καλωδιώσεων ή θήκες κατάλληλες για κέρματα ή άλλα μικροαντικείμενα σε μοντέλα της Ford.
Για να δούμε τι θα δούμε στο (όχι και τόσο απότερο) μέλλον λοιπόν, ενώ αυτή δεν είναι η μόνη δράση της Ford προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, μιας και ήδη κάποια εξαρτήματα κονσόλας που χρησιμοποιεί είναι ενισχυμένα με κυτταρικές ίνες, ενώ από πέρυσι οι βάσεις καλωδιώσεων είναι από επεξεργασμένους φλοιούς ρυζιού.
Συνολικά η γκάμα οργανικών υλικών της Ford περιλαμβάνει πλέον 8 υλικά στην παραγωγή, μεταξύ των οποίων συνθετικά υλικά βασισμένα σε καρύδα, ανακυκλωμένο βαμβάκι στις μοκέτες και τα καλύμματα των καθισμάτων και αφρός σόγιας για τα μαξιλάρια των καθισμάτων και τα προσκέφαλα.
Γιάννης Σκουφής