Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

LE MANS: H TOYOTA ME ΣΧΕΔΟΝ 340 Η ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ, Η PORSCHE H ΠΙΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ

Κι ενώ οι πιο διάσημες 24 Ώρες του κόσμου…

Κι ενώ οι πιο διάσημες 24 Ώρες του κόσμου, αυτές του Le Mans, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με τα Audi να έχουν προβλήματα με τα turbo τους –δύο έχουν εγκαταλείψει- και την Porsche να καραδοκεί, ας σημειώσουμε μερικά από τα πιο ενδιαφέρονται στοιχεία του αγώνα:

LE-MANS-FACTS-2

  • Στην ευθεία Hunadieres τα πιο γρήγορα είναι τα Toyota, που φτάνουν τα 339,1 χλμ./ ώρα. Ακολουθούν τα Audi με 336 και οι Porsche με 332,9. Αν λάβει κανείς υπόψη του το μεγάλο μήκος (6 χιλιόμετρα) της ευθείας και η πιο μικρή διαφορά παίζει ρόλο.
  • Τα Toyota έχουν διαθέσιμη και τη μεγαλύτερη ισχύ, που ξεπερνά τα 1.000 άλογα.
  • Από πλευράς ανάκτησης ηλεκτρική ενέργειας και αντίστοιχα ηλεκτρικού boost μπροστά είναι η Porsche, αλλά και η Toyota με 6 MegaJoule. Αντίστοιχα η Audi κατατάσσεται στην κατηγορία των 2 MegaJoule.
  • Όπως είπαμε ευθύες εξαρχής τα R18 e-tron quattro αντιμετωπίζουν προβλήματα με το turbo τους και πιο συγκεκριμένο από ένα εξάρτημα που προμηθεύει η Garrett. Προβλήματα αξιοπιστίας σημειώθηκαν και στα Toyota, κυρίως λόγω βραχυκλωμάτων στο ηλεκτρικό κύκλωμα.
  • Ο προϋπολογισμός των Ιαπώνων για τις 24 Ώρες του Le Mans είναι σύμφωνα με πληροφορίες ο μισός αυτού της Porsche και το 1/3 του αντίστοιχου της Audi.
  • Στις περιβόητες στροφές Porsche, όπου έγινε στις ελεύθερες δοκιμές το τρομακτικό ατύχημα του Duval, η ταχύτητα εισόδου για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας LMP1 είναι 245 χλμ./ ώρα κι αυτή της εξόδου 270!

Γιάννης Σκουφής

LE-MANS-FACTS-3

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota