Σύνδεση

Mercedes-Benz

H ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ MERCEDES S-CLASS COUPE ΔΙΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΚΛΙΣΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ

Αν προσέξετε τη φωτογραφία θα δείτε πως η καινούργια Mercedes S-Class Coupe έχει στη στροφή ανάποδη κλίση, κάτι που οφείλεται στην τελευταία γενιά της ενεργής ανάρτησης ABC (διαθέσιμη με επιπλέον χρέωση από το 1998 στην S-Class). Η οποία όχι μόνο περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος αλλά και ως ένα βαθμό τις αντισταθμίζει.

Mercedes-Benz S-Klasse Coupé (C 217) 2014

 

Η λειτουργία αυτή ονομάζεται Curve και είναι ένα ακόμα πρόγραμμα, πέρα από τα Comfort και Sport, ενώ η Mercedes κάνει λόγο για έναν ηλεκτρο-ϋδραυλικό μηχανισμό, ο οποίος ανυψώνει τα σημεία έδρασης των ελατηρίων από τη μία πλευρά του αμαξώματος με ταυτόχρονη μείωση από την αντίθετη. Η μεταβολή γίνεται σε δέκατα του δευτερολέπτου, ενώ η γωνία κλίσης (με μέγιστη τιμή στις 30 μοίρες) εξαρτάται από την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τη φυγόκεντρο δύναμη που αναπτύσσεται στην διάρκεια της στροφής.

Το σύστημα χρησιμοποιεί μία κάμερα που σκανάρει το δρόμο έως και 15 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο, ενώ για την περίσταση υπάρχει και ένας επιπλέον αισθητήρας για μεγαλύτερη ακρίβεια σε ότι έχει σχέση με την πλευρική επιτάχυνση.

Η Mercedes αναφέρει πως το σύστημα, που θα είναι διαθέσιμο μόνο στις πισωκίνητες εκδοχές και σε συνδυασμό με το Magic Body Control, δεν έχει εξελιχτεί για να στρίβει κανείς με μεγαλύτερη ταχύτητα, αν και στην πράξη γίνεται κι αυτό, αλλά για να εξασφαλίζει ακόμα πιο ασφαλή και άνετα περάσματα από τις καμπές.

Γιάννης Σκουφής

Mercedes-Benz S-Klasse Coupé (C 217) 2014

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured