Σύνδεση

Opel

ΑΝ ΣΕ ΥΠΝΩΤΙΣΟΥΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ OPEL! (BINTEO)

Έναν αρκετά πρωτότυπο, έξυπνο και σίγουρα αμφιλεγόμενο τρόπο βρήκε η Opel Δανίας…

Έναν αρκετά πρωτότυπο, έξυπνο και σίγουρα αμφιλεγόμενο τρόπο βρήκε η Opel Δανίας να πείσει τους καταναλωτές για την αξία των αυτοκινήτων της μάρκας.

Πήρε κάποιους εν δυνάμει αγοραστές της, οι οποίοι είχαν κακή γνώμη για την εταιρία θεωρώντας τα αυτοκίνητά της βαρετά και χωρίς λόγο να τα αγοράσει κανείς. Για να αλλάξει όλα αυτά τα στερεότυπα, αναλαμβάνει δράση ένας υπνωτιστής, ο οποίος κάνει τους ανθρώπους που συμμετέχουν να ξεχάσουν όλες τις μάρκες και τα σήματα των εταιριών. Μετά από αυτό δεν έχουν κανένα στοιχείο για το τι αυτοκίνητο οδηγούν (κάποιος θεωρεί ότι ο κεραυνός της Opel είναι το Ζ του Ζορό!…). Και μέσα από αυτή την διαδικασία ανακαλύπτουν ότι το Insignia που οδηγούν είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, και ότι θα το αγόραζαν με «κλειστά μάτια». Στο τέλος ξυπνούν και ανακαλύπτουν ότι όλα αυτά τα θετικά σχόλια αφορούσαν ένα αυτοκίνητο που μέχρι λίγη ώρα πριν μισούσαν και δεν ήθελαν να το βλέπουν.

Το concept πίσω από το διαφημιστικό φιλμάκι βασίζεται πάνω σε ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο: τις προκαταλήψεις για κάποια μάρκα και για το πόσο άδικες είναι αρκετές φορές για μερικά πολύ καλά αυτοκίνητα.

Από την άλλη βέβαια η συγκεκριμένη διαφήμιση κινείται πάνω σε μια πολύ λεπτή γραμμή, καθώς είναι πολύ εύκολο να δεις διαφορετικά το εύρημά της με κακεντρεχή σχόλια όπως το ότι «χρειάζεται υπνωτισμός για να οδηγήσει κανείς ένα Opel».

Όπως και να έχει, η ουσία είναι ότι από τη στιγμή που έχει γίνει viral σε όλο τον πλανήτη, η καμπάνια πέτυχε τον ρόλο της. Απλά, ίσως να δείχνει και την επόμενη τάση στην πώληση αυτοκινήτων: αντί για πωλητές να προσλαμβάνονται… υπνωτιστές.

Παναγιώτης Τριτάρης

OPEL-HYPNOTIZE-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured