Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

DELIVER: ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΝ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

To Deliver, τα αρχικά σημαίνουν Design of Electric Light Vans for Environment-impact Reduction…

To Deliver, τα αρχικά σημαίνουν Design of Electric Light Vans for Environment-impact Reduction (σε ελεύθερη απόδοση σχεδιασμός ηλεκτροκίνητου βαν για μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον), είναι ένα πρότζεκτ πάνω στο οποίο εργάζεται από τα τέλη του 2011 το Πολυτεχνείο του Aachen μαζί με 11 εταιρείες. Στόχος του, όπως αποκαλύπτουν και τα αρχικά του ένα φιλικό προς το περιβάλλον αλλά ταυτόχρονα και πρακτικό βαν αστικών, κυρίως, διανομών.

Το πρακτικό εξασφαλίζεται καταρχήν από τη θέση των ηλεκτροκινητήρων στις πλήμνες των τροχών, με αποτέλεσμα να προκύπτει ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης. Παράλληλα το κάθισμα του οδηγού μετακινείται και περιστρέφεται ώστε να βγαίνει από όποια πλευρά του αυτοκινήτου τον βολεύει, ενώ μπορεί να ανοίξει τις πλευρικές πόρτες που δεν είναι συρόμενες χωρίς καν να κατέβει. Η πίσω πόρτα είναι τύπου «ντουλάπας» με δύο φύλλα.

Οι μπαταρίες που απαιτούνται για την κίνηση του Deliver είναι τοποθετημένες στο δάπεδο και αποτελούνται από 80 στοιχεία Li-NMC, που είναι σαφώς πιο αποδοτικά από τα αντίστοιχο ιόντων λιθίου. Έτσι η αυτονομία προσεγγίζει τα 120 χιλιόμετρα με το φορτίο να είναι το μισό των ωφέλιμων 700 κιλών, ενώ η ταχύτητα μπορεί να φτάσει και τα 100 χλμ./ ώρα.

Στην εξέλιξη αυτού του μελλοντικού ηλεκτροκίνητου βαν εκτός από το Πολυτεχνείο του Aachen μετέχουν μεταξύ άλλων τα τμήματα έρευνας και εξέλιξης των VW και Fiat, η Michelin και το Τεχνολογικό Ερευνητικό Ινστιτούτο της Σουηδίας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured