Tο διαφημιστικό τμήμα της Mercedes κάνει πραγματικά θαύματα στην προώθηση των προϊόντων της εταιρείας και κάθε τι που δημιουργεί είναι γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας. Όπως και στην περίπτωση του διαφημιστικού της νέας GLA για την ιαπωνική αγορά.
Στοχεύοντας ακριβώς στο κοινό της χώρας, η εταιρεία δανείζεται τον ήρωα και τα γραφικά ενός παλιού video game. Όπως θα δείτε στο φιλμάκι, o γνωστός στους παλαιότερους Mario μπαίνει μέσα σε μία GLA και ακολουθώντας το game play προσπαθεί να αποφύγει τα εμπόδια και τα δηλητηριώδη μανιτάρια, συλλέγοντας νομίσματα.
Εξαιρετική σε έμπνευση και εκτέλεση και αυτή η διαφήμιση της εταιρίας, στοχεύει ακριβώς στην καρδιά της ιαπωνικής αγοράς (και κουλτούρας). Και όπως φαίνεται η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη. Go GLA!
Παναγιώτης Τριτάρης