Σε λίγους μήνες το πυραυλοκίνητο Bloodhound SSC θα προσπαθήσει να καταρρίψει ή καλύτερα να συντρίψει το ρεκόρ ταχύτητας, σπάζοντας αφενός το φράγμα του ήχου και αφετέρου φτάνοντας τα 1.600 χλμ./ ώρα.
Φυσικά αφού τα πιάσει πρέπει στη συνέχεια να επιβραδύνει και να ακινητοποιηθεί, διαδικασία που κάθε άλλο παρά εύκολη ακούγεται. «Είναι σαν να επιβραδύνεις λεωφορείο που πηγαίνει με 260 και μάλιστα σε βρεγμένο οδόστρωμα» λένε οι ειδικοί που ασχολούνται με την κατασκευή του Bloodhound SSC, ενώ στο βίντεο που ακολουθεί γίνεται αναφορά στη δύναμη που ασκείται για να επιβραδύνει το Bloodhound όταν θα έχει αποκτήσει ορμή 15 τόνων.
Αν και για την επιβράδυνση θα χρησιμοποιηθούν κυρίως τα αλεξίπτωτα και τα αερόφρενα, μετά τα 320 χλμ./ ώρα περίπου ο Andy Green θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τα συμβατικά φρένα, προκειμένου να ακινητοποιήσει πλήρως τη βολίδα στην έρημο Kaksken Pan στην Βόρεια Αφρική.
Γιάννης Σκουφής