Στον όμιλο VW συνολικά πρέπει να περισσεύουν οι τροχοί –το εργαλείο κοπής– και έτσι έχουν βαλθεί μαζικά να κόβουν τις οροφές από μοντέλα τους και να τα μετατρέπουν σε ρόουντστερ. Προηγήθηκαν η Skoda με το Citijet και η Seat με το Ibiza Cupster και τώρα στην παρέα προστίθεται και η VW με το Golf GTI Roadster, τα πρώτα επίσημα σκίτσα του οποίου μπορείτε να δείτε εδώ.
Ακριβώς όπως και τα άλλα δύο θα παρουσιαστεί κι αυτό στην εκδήλωση του ομίλου στο Woerthersee, ενώ τα ιδιαίτερα γνώρισματά του είναι το χαμηλό παρμπρίζ χωρίς πλαίσιο και το φαρδύ πίσω ρολ-μπαρ, που δείχνει σα συνέχεια των θόλων των φτερών. Φυσικά σε σχέση με τα κοινά Golf θα υπάρχουν κι άλλοι προφυλακτήρες, ενώ τα φρένα είναι κεραμικά με δίσκους 380 χιλιοστών μπροστά και 356 πίσω.
Τα μεγάλα φρένα χρειάζονται προκειμένου το VW Golf GTI Roadster να μπορεί να επιβραδύνει αποτελεσματικά, καθώς ο κινητήρας του είναι ένας VR6 (επανέρχεται ο κωδικός;) με 3.000 κυβικά, δύο turbo, 503 άλογα και 665 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και η έξοδος των εξατμίσεων πλευρικά, μπροστά από τους πίσω τροχούς.
Γιάννης Σκουφής