Μπορεί να μην είναι Charger σαν τον κλασικό General Lee, αλλά αν οι Dukes έκοβαν σήμερα βόλτες είναι βέβαιο πως θα ήθελαν αυτό το αυτοκίνητο, το Dodge Challenger SRT Hellcat, που έχει τον πιο δυνατό κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Chrysler. Εξ ου μάλλον και το όνομα Hellcat…
Ο κινητήρας του Challenger SRT Hellcat λοιπόν βασίζεται στο V8 Ηemi των 492 ίππων του απλού SRT, με μειωμένη χωρητικότητα κατά 200 κυβικά, στα 6,2 λίτρα, αλλά με έναν kompressor, με αποτέλεσμα η απόδοσή του να ξεπερνά τα 600 άλογα και τα 780 Nm –η Dodge δεν ανακοινώνει επίσημα νούμερα, κάτι που ισχύει και για τις επιδόσεις, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι το απλό SRT προσεγγίζει τα 300 καταλαβαίνετε τι γίνεται με το Hellcat…
Το οποίο μπορεί να έχει είτε (ενισχυμένο) χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε ένα αυτόματο με 8, ενώ παράλληλα διαθέτει και αρκετά προγράμματα (Modi Sport, Track και διάφορα προσωποποιημένα), με τα οποία επιλέγονται οι παράμετροι λειτουργίας των μηχανικών του μερών μέσω της οθόνης αφής είτε από μπουτόν στην κεντρική κονσόλα.
Για την καθημερινή χρήση του Hellcat ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορεί κανείς να περιορίσει την απόδοση του κινητήρα κι όχι μόνο, με τη βοήθεια του κλειδιού. Με τον τρόπο αυτό ο V8 δεν ανεβάζει πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., το αυτόματο κιβώτιο δεν επιλέγει 1η, το launch control απενεργοποιείται, το ESP λειτουργεί με το πιο ευαίσθητο πρόγραμμά του, τα paddels τίθενται εκτός λειτουργίας, ενώ τα πάντα επανέρχονται στο κανονικό μόνο αν εισαχθεί ένας τετραψήφιος κωδικός.
Οπτικά το Dodge Challenger SRT Hellcat –θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη της χρονιάς σε άγνωστες προς το παρόν τιμές- ξεχωρίζει με τις ζάντες των 20 ιντσών του, τις επιπλέον εισαγωγές αέρα, τα μεγαλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα φρένα της Brembo, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν άλλα όργανα και ειδικές επενδύσεις.
Γιάννης Σκουφής