Σύνδεση

Aston Martin

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΤΕΪΣΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια από…

Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια από τότε (1976) που παρουσιάστηκε επίσημα η Aston Martin Lagonda, αλλά το σχήμα της με τις έντονες ακμές –πιο έντονες πολύ απλά δεν γίνεται- εξακολουθεί να μην έχει μέχρι σήμερα αντίπαλο. Πόσο μάλλον αν πρόκειται για το ένα και μοναδικό στέισον που έφτιαξε η ελβετική εταιρεία Roos Engineering για ένα φανατικό και προφανώς πάμπλουτο οπαδό της Lagonda από το Hong Kong. Το οποίο μπορεί να ονομάζεται παραδοσιακά Shooting Brake, αλλά κανονικά το όνομά του έπρεπε να είχε κάτι από Space

Space γιατί τα 5,30 μέτρα του μήκους του σε συνδυασμό με τα μόλις 1,30 του ύψους του αλλά και τις ακμές που προαναφέραμε δημιουργούν ένα συνδυασμό που δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητος, ενώ όταν ανοίγει η 5η πόρτα είναι σαν να ανοίγει δίφυλλη ντουλάπα. Τόσο μεγάλη είναι, ενώ από την άλλη δεν μπορείς να πεις το ίδιο και για το πορτμπαγκάζ αυτό καθαυτό, αλλά χαλάλι του.

Τα σόου πάντως συνεχίζεται και στο εσωτερικό, μιας και η Lagonda στέισον έχει ένα φουτουριστικό touch panel ταμπλό. Touch panel βέβαια όχι με τη σημερινή έννοια, καθώς πρόκειται για μια επιφάνεια με σύμβολα, τα οποία ακουμπούσε με το δάχτυλό του ο οδηγός και άναβαν π.χ. τα φώτα. Ή λειτουργούσαν οι καθαριστήρες. Φυσικά υπήρχαν περιπτώσεις και δεν ήταν και λίγες που πάταγες και ξαναπάταγες και δεν γινόταν τίποτα, αλλά και πάλι χαλάλι… Κατά τα άλλα το εσωτερικό είναι πολυτελέστατο και με στοιχεία ασυνήθιστα για την τότε εποχή, όπως ξεχωριστό ηχοσύστημα με ακουστικά αλλά και βίντεο για όσους κάθονταν πίσω.

Όσο για τον κινητήρα πρόκειται για ένα V8 5.300 κυβικών και 309 ίππων, που για την περίσταση συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων (κανονικά ήταν 3) και τα καταφέρνει καλά στη μετακίνηση των 2,2 τόνων που ζυγίζει αυτή η μοναδική πεντάθυρη Lagonda. H οποία είναι όντως space… Μάλλον πιο space δεν γίνεται…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured