Σύνδεση

F1

MONTEZEMΟLO: O SENNA ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗ FERRARI

Ο πρόεδρος της Ferrari Luca di Montezemolo αποκάλυψε με την ευκαιρία της 20ης επετείου του θανάτου του Ayrton Senna πως ο μεγάλος Βραζιλιάνος πιλότος ήθελε να πάει στη Ferrari και πως ο ίδιος τον ήθελε στη Scuderia.

Ο Montezemolo είπε πως είχε συναντηθεί με το Senna όταν ο Βραζιλιάνος βρέθηκε στην Ιταλία για το Γκραν Πρι του San Marino. Βρέθηκαν στις 27 Απριλίου του 1994, 5 μόλις ημέρες πριν το τραγικό ατύχημα στη Μόντζα, στο σπίτι του προέδρου της Ferrari στη Μπολόνια. Εκεί σύμφωνα με το Montezemolo o Senna του είπε πόσο εκτιμά τη στάση της Scuderia ενάντια στη χρήση των ηλεκτρονικών (ο Senna κατηγορούσε τη Benetton και το Schumacher για παράνομη χρήση συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης).

«Μιλήσαμε για πολύ ώρα και μου έκανε σαφές πως ήθελε να τελειώσει την καριέρα το στη Ferrari, ειδικά από τη στιγμή που είχαμε έρθει πολύ κοντά πριν από μερικά χρόνια. Συμφωνήσαμε να βρεθούμε και πάλι σύντομα και να εξετάσουμε τρόπους απεμπλοκής του από τα συμβόλαια που τον δέσμευαν. Επίσης και οι δύο θεωρούσαμε τη Ferrari ιδανική για να συνεχίσει την εξαιρετική του καριέρα» είπε χαρακτηριστικά ο Montezemolo, ενώ πρόσθεσε «αυτό που θυμάμαι από το Senna είναι η ευγένεια, οι απλοί του τρόποι και ο σχεδόν ντροπαλός χαρακτήρας του, που ήταν σε πλήρη αντίθεση με την εικόνα του οδηγού Senna, του μαχητή, που πάλευε για τη νίκη».

Τις αποκαλύψεις αυτές του Montezemolo επιβεβαιώνει έμμεσα και η Adriana Galisteu, η τελευταία σύντροφος του Senna, η οποία σε συνέντευξή της στην Daily Mail είπε πως ο Ayrton Senna ήθελε να πάει στη Ferrari. Παράλληλα είπε πως δεν τον είχε απατήσει, μιας και οι φήμες λένε πως τη μέρα του ατυχήματος ο αδερφός του Senna Leonardo του είχε αποκαλύψει ηχογραφημένες συνομιλίες της με τον πρώην εραστή της, γεγονός που τον είχε αναστατώσει.

Γιάννης Σκουφής

SENNA-GALISTEU-1

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota