Πολύς λόγος έχει γίνει για να περιγράψει τη απροσδόκητη στροφή της Kia, από μια μαζική και μάλλον στερεότυπη –πλην όμως ανερχόμενη- ασιατική αυτοκινητοβιομηχανία σε μια εταιρεία που κέρδισε οπαδούς σε όλο τον κόσμο και κυρίως στην πιο δύσπιστη και απαιτητική αγορά του πλανήτη, την ευρωπαϊκή. Η Kia αλλάζει πρόσωπο και ευτυχώς για ‘μας αλλάζει μέσω των προϊόντων της. Ίσως είναι λίγο νωρίς για να διακρίνουμε την πορεία και τους στόχους της, όμως ένα είναι σίγουρο: Αν ο δρόμος της αλλαγής περνά διαμέσου μοντέλων όπως του νέου Soul, τότε σίγουρα μας έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον.
Η εικόνα είναι δυνατή και πείθει για την πρωτοτυπία της ακόμα και τους πιο δύσπιστους.