Το Range Rover υπήρχε και με μακρύ μεταξόνιο και με ως υβριδικό, ενώ τώρα στην έκθεση στο Πεκίνο οι Εγγλέζοι παρουσίασαν την έκδοση του που συνδυάζει και τα δύο, δηλαδή ένα υβριδικό με μακρύ μεταξόνιο.
Πόσο πιο μακρύ; Κατά 140 χιλιοστά, που πηγαίνουν όλα στο πίσω κάθισμα για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, ενώ για τον ίδιο λόγο υπάρχουν διαθέσιμα και ξεχωριστά καθίσματα.
Το υβριδικό σύστημα πρόωσης από την άλλη αποτελείται από τον turbo diesel V6 των 3.000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 292 ίππους και από έναν ηλεκτροκινητήρα με 35 kW και 170 Nm ροπής. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 340 ίππους και τα 700 Nm ροπής, το κιβώτιο είναι αυτόματο 8άρι, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 6,4 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα το μεγάλο Range μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά για μέχρι και 2 χιλιόμετρα, με την ταχύτητά του στην περίπτωση αυτή να φτάνει τα 48 χλμ./ ώρα.
Γιάννης Σκουφής