Σύνδεση

Audi

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΕΟ AUDI R8 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ TURBO;

H Audi δοκιμάζει ήδη εντατικά και στο Nuerburgring…

H Audi δοκιμάζει ήδη εντατικά και στο Nuerburgring, τη 2η γενιά του σούπερ σπορ μοντέλου της, του R8. Όπως έχουμε γράψει αρκετές φορές η βάση του νέου υπέρ-Audi θα είναι και πάλι το πλαίσιο της αντίστοιχης Lamborghini, που αυτή τη φορά είναι η επίσης καινούργια Huracan. Κι ακριβώς όπως είναι ισχύει και για την τρέχουσα γενιά που βασίζεται στην Gallardo, το Audi θα είναι λίγο πιο μεγάλο και φαρδύ σε σχέση με τη Lambο, προκειμένου να εξασφαλιστεί ο ακόμα πιο σπορ χαρακτήρας –λόγω μεγαλύτερης αμεσότητας- της τελευταίας.

Ο κινητήρας που είναι βέβαιο πως θα κινεί το νέο R8 είναι ο V10 των 5.200 κυβικών, που στην Huracan αποδίδει 610 άλογα, ενώ στο Audi θα φτάνει μάλλον τα 580. Σήμερα στην πιο δυνατή του εκδοχή στο R8 φτάνει τους 550 ίππους, γεγονός που σημαίνει πως θα υποβληθεί σε μια γερή ανανέωση.

Το θέμα είναι αν υπάρχει και μικρότερος, βασικός κινητήρας. Στην περίπτωση αυτή, που πιθανότατα θα προκύψει στην πορεία, το φαβορί είναι ο V8 των 4.200 κυβικών, επιλογή που προκαλεί έκπληξη. Όχι μόνο γιατί ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει πολλά χρόνια στην πλάτη του, αλλά πολύ περισσότερο γιατί η Audi έχει στη γκάμα της ένα σαφώς πιο σύγχρονο σύνολο. Τον V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo, που π.χ. στο RS6 φτάνει τα 560 άλογα –στο S6, αλλά και στα άλλα S, τα 420– οπότε κάλλιστα θα μπορούσε για το R8 να τοποθετηθεί κάπου ενδιάμεσα σε σχέση με τις δύο αυτές τιμές.

Το πρόβλημα στη χρήση του δεν είναι όπως φαντάζεστε η απαιτούμενη ικανή απόσταση από τον V10 σε ότι αφορά την απόδοσή του. Το βασικό ζήτημα είναι πως σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό V8 απελευθερώνει σαφώς μεγαλύτερα ποσά θερμότητας, τα οποία όπως είναι ο σχεδιασμός του πλαισίου και η θέση του κινητήρα δεν μπορούν να απαχθούν αποτελεσματικά. Ίσως αυτό να γίνει εφικτό στην πορεία, ενώ μέχρι τότε ο παλιός, καλός ατμοσφαιρικός V8 έχει το προβάδισμα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured