Σύνδεση

SEAT

Τα Seat Ibiza και Arona θα αποκτήσουν υβριδικές εκδόσεις

Η Seat θα παρουσιάσει υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Ibiza και Arona το 2025, ευθυγραμμιζόμενη με τους αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων EU7.

Αυτές οι ενημερώσεις σηματοδοτούν μια σημαντική επένδυση στα προσιτά μοντέλα της ισπανικής μάρκας, εξασφαλίζοντας το ρόλο της ως ειδικού στα φθηνά, μικρά αυτοκίνητα μέχρι και τη δεκαετία του 2030.

Ενώ η Cupra στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, η Seat στοχεύει να επεκτείνει τον κύκλο ζωής των μοντέλων εσωτερικής καύσης και των υβριδικών μοντέλων της για να καλύψει ένα ευρύτερο κοινό.

Τα ανανεωμένα Ibiza και Arona θα διαθέτουν ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης, αντικατοπτρίζοντας την προσέγγιση του Volkswagen Polo.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Seat Wayne Griffiths επιβεβαίωσε τις αναβαθμίσεις σε πρόσφατη εκδήλωση, τονίζοντας την ανάγκη να αντιμετωπιστεί η ζήτηση της αγοράς για αποδοτικά υβριδικά και αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης.

Το 2024, οι πωλήσεις των Ibiza και Arona είχαν μία καλή εμπορική πορεία. Ωστόσο, τα μεγαλύτερα μοντέλα της Seat, όπως το Ateca και το Leon, αντιμετωπίζουν πιθανή σταδιακή κατάργηση προς όφελος των premium προσφορών της Cupra.

Παρά την εστίαση στα υβριδικά, η Seat παραμένει προσηλωμένη στην ηλεκτροκίνηση. Το Cupra Raval κάτω των 25.000 ευρώ, που θα λανσαριστεί το 2025, στοχεύει στον «εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης», μαζί με παρόμοια μοντέλα του γκρουπ όπως το Volkswagen ID 2.

Ο Griffiths υπογράμμισε την ανάγκη για ευελιξία, προσφέροντας τόσο ηλεκτρικά όσο και υβριδικά μοντέλα για να καλύψει τις διαφορετικές προτιμήσεις των καταναλωτών.

Η στρατηγική διπλής μάρκας της Seat και της Cupra τοποθετεί την Cupra στην πρώτη γραμμή για ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον, ενώ η Seat αναλαμβάνει το κομμάτι της αγοράς για αυτοκίνητα με προσιτές τιμές και κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το Fiat Multipla επιστρέφει αλλά αλλιώς!

Featured

Διάκριση πέντε αστέρων για το Volvo EX30

Volvo

Πόσο λέτε ότι πουλήθηκε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX;

Featured

Η Audi κλείνει οριστικά το εργοστάσιο των Βρυξελλών

Audi