Δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια μετά τη διακοπή της παραγωγής της Celica η Toyota επιβεβαίωσε την εξέλιξη μιας νέας γενιάς της. Και αυτό γιατί ο αντιπρόεδρός της Yuki Nakajima δήλωσε κατά τη διάρκεια του Ράλλυ «Ετοιμάζουμε τη νέα Calica».
Βέβαια οι φήμες της αναβίωσης του θρυλικού κουπέ, που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις επιτυχίες της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, υπάρχουν εδώ και χρόνια. Μάλιστα πέρυσι εντάθηκαν καθώς υπήρχα πληροφορίες πως περιλαμβάνται μεταξύ των καινούργιων εξηλεκτρισμένων μοντέλων που ετοιμάζει η εταιρεία, ενώ τώρα επιβεβαιώνονται από τον Nakajima.
Ο οποίος πρόσθεσε πως εντός της εταιρείας υπάρχει έντονος ενθουσιασμός εν όψει αυτής της προοπτικής.
Ταυτόχρονα υπάρχουν και έντονες φήμες τόσο για την επανεμφάνιση του MR2 όσο και για την εξέλιξη των GT86 και Supra, καθώς στη σειρά κινουμένων σχεδίων της Toyota Grip εμφανίστηκαν, πέρα από τη 8η γενιά (Mk8) της Celica και η 6η γενιά της Supra (Mk6), καθώς και για την 3ες γενιά (ΜΚ3) του GR86 και την τέταρτη (Μk4) του MR2.
Πάντως ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, έχει δηλώσει την επιθυμία του να επαναφέρει την «αγία τριάδα» των σπορ αυτοκινήτων της εταιρείας: την Celica, το MR2 και τη Supra.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως η βάση της νέας Celica θα είναι μια πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλο, η οποία παρουσιάστηκε μέσω του πρωτοτύπου FT-Se.
Χαρακτηριστικό του τελευταίου είναι το περιορισμένο ύψος του -κατά 78 χιλιοστά πιο χαμηλό σε σχέση με την Porsche 718 Cayman- ενώ ο αρθρωτός σχεδιασμός του πλαισίου θα εξασφαλίζει στους σχεδιαστές μεγάλη ευελιξία. Άλλωστε το ίδιο πλαίσιο θα βασίζεται και ο διάδοχος του MR2, που δεν αποκλείεται να έχει άλλο όνομα.
Η Toyota θα αναβαθμίσει και τη γκάμα των μοντέλων GR. Το GR86 θα σχεδιαστεί εκ νέου και θα αποκτήσει κατά πάσα πιθανότητα μια υβριδική έκδοση του τρικύλινδρου turbo των 1.600 κυβικών του GR Yaris. Επίσης όλα δείχνου πως και το GR GT3, το supercar της μάρκας που παρουσιάστηκε πριν από περίπου 2 χρόνια ως πρωτότυπο είναι μέρος του προγραμματισμού της Gazoo Racing.