Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΕΞΤΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ

Τα εξτρά, ο επιπλέον εξοπλισμός δηλαδή, είναι σημαντικός τομέας στην εξέλιξη κάθε αυτοκινήτου, αλλά και στην αγορά του, μιας και υπάρχουν αξεσουάρ που αποδεικνύονται πρακτικά και χρήσιμα και άλλα παντελώς άχρηστα, ανάλογα και με την περιοχή που κινείται το αυτοκίνητο αλλά και με τον τρόπο χρήσης του. Έτσι για παράδειγμα η θερμαινόμενη στεφάνη του τιμονιού μπορεί να είναι απαραίτητη (λέμε τώρα) στη Σκανδιναβία, αλλά δεν έχει κανένα νόημα στην Ιταλία.

Γεγονός είναι πάντως πως η φαντασία των σχεδιαστών και των μηχανικών δεν έχει όρια, όπως δεν έχουν όρια και οι πιθανές απαιτήσεις των πελατών, ειδικά όσο ανεβαίνει κανείς την κλίμακα των κατηγοριών. Για παράδειγμα το Honda Odyssey, το μεγάλο πολυμορφικό της μάρκας στις ΗΠΑ διαθέτει, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, ενσωματωμένη ηλεκτρική σκούπα στο πίσω μέρος του, για την περίπτωση που τα παιδιά κάνουν το εσωτερικό του αγνώριστο, ενώ εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως η Honda είχε στη γκάμα της μια έκδοση ειδικά για κατόχους σκύλων με ράμπα για να ανεβαίνουν (οι πιο μεγάλοι) κ.λπ.

Μια ακόμα πρακτική ιδέα είναι οι αφαιρούμενες, με φερμουάρ παρακαλώ, επενδύσεις καθισμάτων του νέου Renault Captur, που όπως έχουμε γράψει ξανά στην αποκλειστική δοκιμή του, βγαίνουν, πλένονται και ξαναμπαίνουν πολύ εύκολα. Ή τα αντικαθιστά κανείς με άλλα έτσι για αλλαγή, την ίδια στιγμή που άλλοι κατασκευαστές διαθέτουν αδιάβροχες επενδύσεις καθισμάτων με τη χρήση νανοτεχνολογίας, που καθαρίζονται απλά με ένα σφουγγάρι ή ένα μωρομάντηλο.

Οι Ιταλοί από την άλλη δεν θέλουν να στερούνται το εσπρέσσο τους ούτε καθ’ οδόν, οπότε για αυτό το Fiat 500L μπορεί να έχει προαιρετικά καφετιέρα, στη Skoda σκέφτονται τον καιρό κι έτσι το Superb, όπως και η Rolls Royce άλλωστε, έχει θήκη για ομπρέλα, οι Γάλλοι ήταν οι πρώτοι που παρουσίασαν συστήματα αρωματισμού του εσωτερικού και τους ακολούθησαν κι άλλοι, ενώ η λίστα δεν έχει τελειωμό. Από καθίσματα για μασάζ, μέχρι επένδυση ουρανού που παραπέμπει σε παγόδα (υπήρχε κι αυτό στις Maybach…).

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/40/NEWS/EXTRAS-FOR-ALL{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Το νέο, σπορ 600e είναι με έως και 280 ίππους το πιο ισχυρό Abarth όλων των εποχών

Abarth

Οδηγούμε το νέο Kia EV3 στην Πορτογαλία

Featured

Ford: Το Focus με νέα τιμή – Πόσο κοστίζει 

Featured