Σύνδεση

Audi

Προβλήματα για Audi και Stellantis

Σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίζουν όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω κυρίως της μάλλον βιαστικής μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, του ανταγωνισμού από τους Κινέζους αλλά και την δύσκολη οικονομική κατάσταση που φέρνει στα νοικοκυριά ο υψηλός πληθωρισμός.

Η Audi αντιμετωπίζει μια τέλεια καταιγίδα προκλήσεων: μειωμένες πωλήσεις, μια σε μεγάλο βαθμό γερασμένη γκάμα και μια στρατηγική για τα ηλεκτρικά που δεν έχει ακόμη απήχηση στην αγορά.

Οι πωλήσεις έχουν μειωθεί σημαντικά στις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ευρώπη, ενώ τα κέρδη του τρίτου τριμήνου έπεσαν κατά 91% σε μόλις 106 εκατομμύρια ευρώ, εν μέρει λόγω των δαπανηρών προσπαθειών αναδιάρθρωσης.

Μοντέλα όπως το Q7 και το A8, τα οποία κάποτε αποτελούσαν σημεία αναφοράς, τώρα δυσκολεύονται να ανταγωνιστούν πιο φρέσκους αντιπάλους, αντανακλώντας τον αγώνα της Audi να ισορροπήσει την καινοτομία EV με τις επικρατούσες αναβαθμίσεις προϊόντων.

Ενώ νέα μοντέλα όπως τα επανασχεδιασμένα A5, Q5 και τα επερχόμενα A6 και Q6 e-tron προσφέρουν ελπίδα, η πορεία της Audi προς τα εμπρός απαιτεί περισσότερα από νέες κυκλοφορίες.

Από την πλευρά της, η Stellantis πρόκειται να σταματήσει και πάλι την παραγωγή στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο της Ιταλίας στα τέλη Νοεμβρίου, με πιθανή παράταση μέχρι τον Δεκέμβριο, λόγω της χαμηλής  ζήτησης και των προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.

Η παραγωγή στο εργοστάσιο, το οποίο συναρμολογεί το ηλεκτρικό Fiat 500e και δύο μοντέλα της Maserati, είχε προηγουμένως ανασταλεί από τα μέσα Σεπτεμβρίου έως την 1η Νοεμβρίου.

Παρόλο που οι λειτουργίες επαναλήφθηκαν για λίγο με μειωμένη ημερήσια παραγωγή 170 μονάδων Fiat 500e, μια συνδικαλιστική πηγή υποστηρίζει ότι η διακοπή λειτουργίας τον Δεκέμβριο φαίνεται αναπόφευκτη βάσει εμπιστευτικών πληροφοριών και πληροφοριών από προμηθευτές.

Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η Stellantis αντιμετωπίζει παγκόσμιες προκλήσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης της μειωμένης ζήτησης για ηλεκτρικά, του εντεινόμενου ανταγωνισμού από τους Κινέζους κατασκευαστές και των πλεονασματικών αποθεμάτων στις ΗΠΑ, οι οποίες έχουν επηρεάσει τις προοπτικές κερδών και ταμειακών ροών της.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured