Η Renault ετοιμάζεται να παρουσιάσει την επόμενη γενιά του δημοφιλούς Clio, η οποία εντοπίστηκε για πρώτη φορά να δοκιμάζεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Το νέο Clio, που αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2026, θα συνεχίσει να προσφέρει κινητήρες εσωτερικής καύσης με υβριδική υποβοήθηση, διατηρώντας έτσι τη θέση του στην κατηγορία των supermini, σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός αυξάνεται, κυρίως από το VW Polo, ενώ τα κλασικά supermini, όπως το Ford Fiesta, αποσύρονται από την αγορά.
Σχεδιαστικά, το νέο Clio διατηρεί τη χαρακτηριστική σιλουέτα του σημερινού μοντέλου, με τις κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες και τη διαγώνια γραμμή που ανεβαίνει προς τα πίσω.
Ωστόσο, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι στο καπό, το οποίο πλέον είναι ίσιο, χωρίς την εγκοπή που υπήρχε στο προηγούμενο μοντέλο για το λογότυπο, μια επιλογή που παραπέμπει σε άλλα νέα μοντέλα της Renault, όπως το Rafale και το Captur.
Η Renault θα προσφέρει διάφορες εκδόσεις κινητήρων, συμπεριλαμβανομένου του υβριδικού συστήματος E-Tech με 145 ίππους, το οποίο συνδυάζει έναν 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Υπάρχουν επίσης ήπια υβριδικές εκδόσεις, ενώ η απλή έκδοση 1.000 κ.εκ. ενδέχεται να αντικατασταθεί από έναν νέο 1.200άρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης.
Παρά την τάση προς τα ηλεκτρικά, η Renault επιμένει να διατηρήσει το Clio με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικές επιλογές, χωρίς να αναμένεται ηλεκτρική έκδοση, λόγω της παρουσίας των Renault 5 και Renault 4 στην γκάμα της.