Το επόμενο στάδιο εξέλιξης του υβριδικού concept της X5 που λέγεται eDrive θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Νέας Υόρκης και πέρα από το ότι είναι plug-in θα κάνει σαφή και εμφανή την ιδιαιτερότητά του με τόνους μπλε ακόμα και στα γρίλιες των «νεφρών» της μάσκας της.
Ο συμβατικός κινητήρας του συστήματος πρόωσης είναι ο δίλιτρος turbo βενζίνης της μάρκας με τους 245 ίππους και τα 250 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 95 ίππους και 250 Nm ώστε να εξασφαλίζεται και η τετρακίνηση. Παράλληλα εξασφαλίζεται και η οικονομία καυσίμου, μιας και η μέση κατανάλωση, παρά τον όγκο και το βάρος της X5, είναι 3,8 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα πλήρους ηλεκτρικής μετακίνησης για μέχρι και 30 χιλιόμετρα και με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, ενώ η καλύτερη δυνατή τιμή για το 0-100 είναι τα 7 δεύτερα.
Ενδιαφέρον είναι πως με το διακόπτη οδηγικής εμπειρίας που έχουν όλες οι σύγχρονες BMW εκτός από τα 3 στάνταρ προγράμματα ο οδηγός θα μπορεί εδώ να επιλέξει και μεταξύ 3 επιπλέον ειδικών για το υβριδικό σύστημα πρόωσης.
Παρόλο που η X5 eDrive δείχνει έτοιμη από κάθε άποψη η BMW δεν έχει κάνει καμία νύξη σχετικά με την κανονική παραγωγή της.
Γιάννης Σκουφής