Σύνδεση

BMW

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

Η BMW σχεδιάζει να λανσάρει την επόμενη γενιά της M3 γύρω στο 2028, με μια ήπια υβριδική έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση.

Σε αντίθεση με την plug-in υβριδική M5, η M3 θα χρησιμοποιεί έναν ήπιο-υβριδικό εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα 48 V για να διατηρήσει το αυτοκίνητο ελαφρύτερο και πιο προσανατολισμένο στις επιδόσεις.

Η απόφαση να μην γίνει η M3 ένα PHEV βασίζεται στην αποφυγή του επιπλέον βάρους, εκτός αν είναι εφικτή μια σημαντική ηλεκτρική αυτονομία, η οποία δεν είναι το επίκεντρο για την M3.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα έχει σχεδιαστεί για να μειώνει ελαφρώς τις εκπομπές ρύπων και να παρέχει μια μικρή ώθηση ισχύος, συμβάλλοντας στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της απόκρισης του γκαζιού και της ενεργοποίησης του turbo.

 Αν και η ακριβής ισχύς της επόμενης M3 παραμένει απροσδιόριστη, αναμένεται να ξεπεράσει τους 550 ίππους της σημερινής M3 στις εκδόσεις υψηλότερων επιδόσεων.

Παράλληλα, η BMW θα κυκλοφορήσει μια ηλεκτρική M3, η οποία πιθανότατα θα κάνει το ντεμπούτο της πρώτη φορά το 2027.

Χτισμένη στην πλατφόρμα Neue Klasse, αυτή η ηλεκτρική έκδοση μπορεί να προσφέρει σημαντικά υψηλότερα επίπεδα ισχύος, με τα πρώτα πρωτότυπα να υποδηλώνουν μια πιθανή διάταξη τεσσάρων κινητήρων ικανή να αποδίδει πάνω 1.000 ίππους.

Το τμήμα M της BMW αναμένει ότι τουλάχιστον το 80% των πωλήσεών του θα είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030.

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured

Η νέα Lancia Gamma δεν θα είναι μόνο ηλεκτρική

Featured