Σύνδεση

Featured

Το Honda HR-V είναι ξεχωριστό!

Το HR-V κατέχει ιδιαίτερη θέση στην γκάμα της Honda, μιας και είναι αυτό που προσδιόρισε την ξεχωριστή εμφάνιση των σύγχρονων μοντέλων της. Φυσικά η εικόνα του εξακολουθεί να είναι μοντέρνα, δυναμική και νεανική αλλά προκειμένου να παραμείνει στην πρώτη γραμμή, η Honda πρόσθεσε κάποιες φρέσκιες πινελιές.

Οι οποίες μπορεί να μην γίνονται άμεσα αντιληπτές, γεγονός που αποδεικνύει τον απόλυτα επιτυχημένο αρχικό σχεδιασμό, αλλά κατορθώνουν να προσδώσουν στο HR-V μια ακόμα πιο σύγχρονη αύρα.

Έτσι λοιπόν το ανανεωμένο HR-V διακρίνεται από τη διακριτικά ανανεωμένη μάσκα του η οποία συνδυάζεται με ένα προφυλακτήρα με ανασχεδιασμένους αεραγωγούς και προβολείς με σκούρες λεπτομέρειες και καινούργια γραφικά.

Ανανεωμένη είναι και η χρωματική παλέτα του αμαξώματος που περιλαμβάνει και 3 νέες αποχρώσεις, ενώ υπάρχουν και νέες ζάντες αλουμινίου.

Στο εσωτερικό, που διακρίνεται ιδιαίτερα για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά -τόσο σε ό,τι αφορά τα υλικά που χρησιμοποιούνται όσο και τη συναρμογή τους- η σχεδίαση του ταμπλό δεν έχει αλλάξει. Άλλωστε δεν υπήρχε και κανένας λόγος, μιας και ο συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών και του εξελιγμένου συστήματος infotainment με την οθόνη των 9,0 ιντσών δημιουργεί ένα πολύ σύγχρονο και high tech σύνολο.

Αυτό που έχει αλλάξει, προς το καλύτερο βεβαίως, είναι η σχεδίαση του κάτω μέρους της κεντρικής κονσόλας που διευκολύνει την πρόσβαση στην επιφάνεια ασύρματης φόρτισης smartphone, αυξάνοντας αισθητά τη συνολική εργονομία.

Από εκεί και πέρα έχουν αναβαθμιστεί τα συστήματα ασφαλείας με την προσθήκη του Multi View Camera System και της νέας, ακόμα πιο εξελιγμένης έκδοσης του Traffic Jam Assist.

Οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (πορτμπαγκάζ από 335 έως 1.305 λίτρα) είναι από τους πιο άνετους της κατηγορίας, ενώ την πρακτικότητα ανεβάζουν κατακόρυφα τα Magic Seats, τα πολλαπλώς ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα που καλύπτουν πολύ περισσότερες μεταφορικές ανάγκες από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο μπορεί να αγοράσει κανείς.

Το πιο μεγάλο ατού του Honda HR-V είναι όμως το υβριδικό σύστημα πρόωσής του, το e:HEV hybrid που ενσωματώνει υψηλή τεχνολογία από τη Φόρμουλα 1 και διακρίνεται για τον ιδιαίτερα υψηλό βαθμό απόδοσής του. Που φυσικά έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Το e:HEV hybrid αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο i-VTEC με 1.500 κυβικά και 107 ίππους που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος λειτουργεί ως γεννήτρια, ενώ ο δεύτερος και πιο ισχυρός που αποδίδει 131 ίππους και 252 Nm βρίσκεται στον εμπρός άξονα και κινεί το HR-V μέσω των εμπρός τροχών.

Το σύστημα περιλαμβάνει και μια μπαταρία ιόντων λιθίου, ένα αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης και μια εξελιγμένη μονάδα ελέγχου ισχύος και είναι αυτοφορτιζόμενο. Δε χρειάζεται δηλαδή σύνδεση με κάποια εξωτερική πηγή ηλεκτρική ενέργειας- οπότε δεν τίθεται και κανένας περιορισμός αναφορικά με την κίνησή του εντός και εκτός πόλης.

Τα προγράμματα κίνησης είναι τρία, τα Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive και η τεχνολογική αρτιότητα του e:HEV έγκειται στη δυνατότητά του να επιλέγει διαρκώς το πιο κατάλληλο από αυτά προκειμένου να εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση και υπό όλες τις συνθήκες την πιο αποδοτική λύση και την άριστη απόδοση.

Έτσι η μέση κατανάλωση κατά WLTP είναι μόλις 5,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 φτάνουν ακόμα και τα 122 γραμμάρια το χιλιόμετρα. Το σημαντικό είναι πως αυτά επιτυγχάνονται χωρίς επίδραση στις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δεύτερα) και το fun to drive.

Μάλιστα αυτό ενισχύεται επιπλέον αν ο οδηγός επιλέξει από τον αντίστοιχο διακόπτη το Sport mode που εξασφαλίζει ακόμα πιο άμεση απόκριση στο γκάζι.

Αν από την άλλη το ζητούμενο είναι η ακόμα πιο μεγάλη οικονομία καυσίμου ο οδηγός θα διαλέξει, αντί του στάνταρ Normal mode το Eco που προσαρμόζει πέρα από την απόκριση στο γκάζι και τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού.

Αν όλα αυτά σας έχουν κινήσει το ενδιαφέρον -και σωστά!- για το νέο Honda HR-V σημειώστε πως οι τιμές του ξεκινούν από τις 34.990 ευρώ με πραγματικά πλούσιο εξοπλισμό.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin