Η Mercedes-Benz έχει εξορθολογήσει τη γκάμα των προϊόντων της τα τελευταία χρόνια, εστιάζοντας στη μείωση του κόστους με την κατάργηση των μοντέλων που δεν αποδίδουν επαρκώς.
Αυτά τα μοντέλα, τα οποία ανταγωνίζονται άμεσα τα X4 και X6 της BMW, αντιπροσωπεύουν μόνο το 10-15% των παγκόσμιων πωλήσεων των σειρών GLC και GLE, με χαμηλότερους αριθμούς στην Κίνα.
Αυτά τα μέτρια ποσοστά πωλήσεων έχουν προκαλέσει εσωτερικές συζητήσεις σχετικά με το μέλλον τους.
Οι φήμες αναφέρουν ότι η επόμενη κίνηση της εταιρείας θα μπορούσε να στοχεύσει στα κουπέ SUV της, τα GLC Coupe και GLE Coupe.
Ενώ ορισμένα στελέχη πιστεύουν ότι ήρθε η ώρα να σταματήσουν αυτά τα κουπέ SUV, άλλοι υποστηρίζουν τη συγχώνευσή τους σε ένα ενιαίο μοντέλο.
Ωστόσο, το ντεμπούτο το 2026 ενός ηλεκτρικού SUV μεγέθους GLC χωρίς έκδοση κουπέ υποδηλώνει ότι η Mercedes μπορεί να απομακρυνθεί εντελώς από τα SUV με κεκλιμένη οροφή, καθώς τα στάνταρ SUV γίνονται πιο κομψά και πιο αεροδυναμικά.
Παρά την απήχησή τους, οι συμβιβασμοί πρακτικότητας των κουπέ SUV γίνονται λιγότερο ελκυστικοί καθώς εξελίσσονται τα συμβατικά SUV.
Η Mercedes έχει ήδη ενοποιήσει τα μοντέλα σε άλλες κατηγορίες, συγχωνεύοντας την C-Class και την E-Class coupe και cabrio στη σειρά CLE.
Με άλλες περικοπές στον ορίζοντα, το coupe SUV μπορεί σύντομα να καταργηθεί σταδιακά, στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προσπαθειών της Mercedes να μειώσει το κόστος και να απλοποιήσει τις προσφορές της.