Σύνδεση

Featured

Ψηφιακοί καθρέπτες: Βοηθούν αλλά έχουν σημαντικά μειονεκτήματα

Η ADAC αξιολόγησε τους ψηφιακούς καθρέπτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν κάμερες αντί για παραδοσιακούς καθρέπτες, και διαπίστωσε ότι, παρόλο που αυτά τα συστήματα έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την ασφάλεια και την άνεση κατά την οδήγηση, εξακολουθούν να παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα και υψηλό κόστος επισκευής.

Αυτοί οι ψηφιακοί καθρέπτες προσφέρουν πλεονεκτήματα όπως τη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης και τον περιορισμό του «νεκρού σημείου», καθιστώντας τους χρήσιμους ιδιαίτερα σε οχήματα με περιορισμένη ορατότητα, όπως φορτηγάκια ή αυτοκινούμενα.

Ωστόσο, η ADAC εντόπισε αρκετές αδυναμίες στα συστήματα αυτά. Οι οθόνες συχνά τοποθετούνται σε δύσκολες θέσεις, η αντίληψη του βάθους είναι περιορισμένη, και οι αντανακλάσεις μπορεί να δυσκολέψουν τους οδηγούς, ιδιαίτερα αυτούς που φορούν γυαλιά.

Επιπλέον, οι εξωτερικές κάμερες είναι ευάλωτες σε ζημιές από μικρές συγκρούσεις, με το κόστος επισκευής να είναι πολύ υψηλό, καθώς συχνά απαιτείται η αντικατάσταση ολόκληρης της μονάδας της κάμερας και η επαναρύθμιση του συστήματος.

Η ADAC συνιστά στους καταναλωτές να εξετάσουν προσεκτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός αυτοκινήτου με τέτοια συστήματα πριν από την αγορά και να δοκιμάσουν τα συστήματα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Επίσης, καλεί τους κατασκευαστές να βελτιώσουν την ανθεκτικότητα αυτών των συστημάτων και να μειώσουν το κόστος επισκευής, ώστε να καταστούν πιο προσιτά και αξιόπιστα για τους καταναλωτές.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Το νέο, σπορ 600e είναι με έως και 280 ίππους το πιο ισχυρό Abarth όλων των εποχών

Abarth

Οδηγούμε το νέο Kia EV3 στην Πορτογαλία

Featured

Ford: Το Focus με νέα τιμή – Πόσο κοστίζει 

Featured