Η Mercedes-Benz σχεδιάζει να αντικαταστήσει την EQS με μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της S-Class, ευθυγραμμιζόμενη με τη στρατηγική της να προσφέρει τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης για τη ναυαρχίδα της.
Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί το τέλος της EQS μετά από μία μόνο γενιά, αν και θα λάβει ένα facelift στα μέσα του κύκλου πριν από τη σταδιακή απόσυρσή της.
Η επόμενη γενιά της S-Class, όπως επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes Ola Källenius, θα διαθέτει παρόμοιο σχεδιασμό τόσο για τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και για τις ηλεκτρικές εκδόσεις, αλλά θα κατασκευάζονται σε διαφορετικές πλατφόρμες.
Η ηλεκτρική S-Class θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική MB.EA Large, ενώ η συμβατική έκδοση θα συνεχίσει με μια ανανεωμένη πλατφόρμα MRA.
Αυτή η προσέγγιση αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της BMW με τη Σειρά 7 και το i7, αν και τα μοντέλα της Mercedes δεν θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα.
Η EQS αναμένεται να μεταβεί σε μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V, επιτρέποντας ταχύτερη φόρτιση, και μπορεί να εισαγάγει μια νέα χημεία μπαταρίας για μεγαλύτερη αυτονομία.
Η τρέχουσα S-Class θα υποστεί επίσης σημαντική αναβάθμιση το 2026, με τη Mercedes να επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξή της.
Και τα δύο μοντέλα αναμένεται να αντικατασταθούν γύρω στο 2030 από μια ενοποιημένη S-Class.
Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις της S-Class και της EQS έχουν μειωθεί απότομα, οδηγώντας σε μειωμένες βάρδιες παραγωγής, αντανακλώντας την ασθενέστερη ζήτηση το 2024.