Σύνδεση

Featured

Από αναβολή σε αναβολή το ηλεκτρικό πρόγραμμα της VW

Η Volkswagen καθυστερεί το λανσάρισμα της ναυαρχίδας της, του ηλεκτρικού Trinity, ενώ εξετάζει το ενδεχόμενο να παρουσιάσει νωρίτερα ένα ηλεκτρικό μοντέλο Golf.

Αν και αρχικά είχε οριστεί να ανταγωνιστεί την Tesla με προηγμένη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, η παραγωγή του Trinity αναβάλλεται τώρα για το τέλος του 2032 από τον αρχικό στόχο του 2026.

Η καθυστέρηση αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής του CEO του VW Group Oliver Blume για την ανακατανομή των επενδύσεων και τον εξορθολογισμό του κόστους εν μέσω μιας επιβραδυνόμενης αγοράς των ηλεκτρικών.

Η αναθεωρημένη στρατηγική του Blume περιλαμβάνει την επέκταση της χρήσης των υφιστάμενων πλατφορμών EV.

Η πλατφόρμα MEB, που χρησιμοποιείται σήμερα από τα μοντέλα ID της VW, και η πλατφόρμα PPE, που χρησιμοποιείται για την ηλεκτρική Macan της Porsche και το Audi Q6 E-tron, θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται.

Η πλατφόρμα MEB θα αναβαθμιστεί σε MEB+ το 2026 και η πλατφόρμα PPE θα λάβει αναβάθμιση λογισμικού τα επόμενα τρία χρόνια, με τη βοήθεια της Rivian.

Το επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας περιλαμβάνει ένα πλήρως ηλεκτρικό Golf, γνωστό ως ID Golf, το οποίο αναμένεται τώρα το 2029 ή νωρίτερα.

Αυτό το μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα χρησιμοποιήσει τη νέα Πλατφόρμα Επεκτάσιμων Συστημάτων (SSP), αντικαθιστώντας το Trinity.

Επιπλέον, ένα πλήρως ηλεκτρικό Audi A4 έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2028 και ο διάδοχος του VW ID4, που βασίζεται στην πλατφόρμα SSP, έχει οριστεί τώρα για το 2030 αντί για το 2028.

Το ηλεκτρικό crossover VW T-Sport, επίσης βασισμένο στην SSP, θα καθυστερήσει για το 2031 από την αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας του 2029.

Οι αναβολές αυτές αντικατοπτρίζουν τις προσπάθειες του Blume να βελτιστοποιήσει το δίκτυο παραγωγής της VW και να διαχειριστεί αποτελεσματικά το κόστος.

Αυτό περιλαμβάνει την αντιμετώπιση των καθυστερήσεων στην ανάπτυξη λογισμικού στη θυγατρική Cariad της VW, με την υποστήριξη της Rivian και της Xpeng.

Ο Blume έχει επίσης εγκαταλείψει τα σχέδια για ένα εργοστάσιο τύπου Tesla κοντά στα κεντρικά γραφεία της VW, επιλέγοντας αντ’ αυτού να κατασκευάσει το Trinity στο υπάρχον εργοστάσιο EV στο Zwickau.

Η απόφαση αυτή ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη ανάγκη της VW να μειώσει το κόστος και να μειώσει την παραγωγική ικανότητα για να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin