Η Mercedes-Benz φαίνεται να καθυστερεί τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση λόγω της χαμηλότερης από την αναμενόμενη ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα.
Αρχικά, η αυτοκινητοβιομηχανία είχε ως στόχο το 50% των πωλήσεών της να είναι πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά οχήματα έως το 2025, αλλά τώρα αναμένει να επιτύχει αυτόν τον στόχο έως το 2030.
Ο Markus Schafer, Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας, σημείωσε ότι η Mercedes δεν χρειάζεται πλέον τις προηγουμένως προβλεπόμενες 200 γιγαβατώρες χωρητικότητας των μπαταριών μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Το 2022, η Mercedes σχεδίαζε να κατασκευάσει οκτώ εργοστάσια κατασκευής μπαταριών παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων στην Ευρώπη.
Ωστόσο, με την τρέχουσα ζήτηση EV να υπολείπεται, τα σχέδια για πρόσθετα εργοστάσια έχουν παγώσει.
Η εταιρεία διατηρεί τον εφοδιασμό μπαταριών μέσω συνεργασιών με την CATL στην Ουγγαρία και την ACC στη Γαλλία.
Παρά τη μείωση των προβλέψεων για απαιτήσεις μπαταριών, η Mercedes συνεχίζει να επενδύει στην ηλεκτροδότηση της γκάμας της και στην ενίσχυση της τεχνολογίας των μπαταριών.
Η εστίαση παραμένει στην ανάπτυξη κυψελών ιόντων λιθίου υψηλής ενέργειας και τεχνολογίας στερεάς κατάστασης για τη βελτίωση της ενεργειακής πυκνότητας και της εμβέλειας.