Σύνδεση

Mercedes-Benz

Η Mercedes-Benz αλλάζει ρότα για τα ηλεκτρικά

Η Mercedes-Benz φέρεται να μειώνει τις επενδύσεις της στην ανάπτυξη πλατφόρμας ηλεκτρικών οχημάτων, καταργώντας κυρίως τα σχέδια για τη νέα αρχιτεκτονική MB.EA Large, η οποία αρχικά είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2028.

Αυτή η πλατφόρμα προοριζόταν να υποστηρίξει τα επόμενης γενιάς σαλούν και SUV EQE και EQS.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από τη Γερμανία, η απόφαση να σταματήσει η ανάπτυξη της πλατφόρμας MB.EA Large οφείλεται στα απογοητευτικά στοιχεία πωλήσεων των υφιστάμενων μοντέλων EQE και EQS.

Η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι θα αποφέρει σημαντική εξοικονόμηση πόρων, η οποία κυμαίνεται μεταξύ 4 και 6 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Με την ακύρωση της πλατφόρμας MB.EA Large, η Mercedes-Benz στρέφεται στην περαιτέρω ενίσχυση της πλατφόρμας EVA2, η οποία σήμερα υποστηρίζει τα μοντέλα EQE και EQS.

Η ανανεωμένη EVA2 θα διαθέτει αρχιτεκτονική φόρτισης 800V, αναβαθμισμένη τεχνολογία κυψελών μπαταρίας και πιο αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες για την επέκταση της εμβέλειας.

Επιπλέον, η Mercedes-Benz έχει περιγράψει σχέδια για άλλες πλατφόρμες EV, όπως η MMA για compact EV, η MB.AMG για σπορ αυτοκίνητα και η MB.VAN για επαγγελματικά οχήματα.

Η πλατφόρμα MMA θα υποστηρίζει τόσο ηλεκτρικά όσο και συστήματα κίνησης εσωτερικής καύσης, ενώ η πλατφόρμα MB.AMG έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2025 για να τροφοδοτήσει τα διάδοχα μοντέλα του AMG GT 4-Door Coupé και των σχετικών SUV.

Η ακύρωση της πλατφόρμας MB.EA Large ευθυγραμμίζεται με έναν ευρύτερο αναπροσανατολισμό των μελλοντικών στρατηγικών ανάπτυξης της Mercedes-Benz.

Η εταιρεία έχει μεταθέσει το στόχο της για την επίτευξη μεριδίου πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων 50% έως το 2025 για το 2030 και έχει αναθεωρήσει τα σχέδια για αποκλειστικές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030, ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς.

Ως αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών, η Mercedes-Benz θα συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα εσωτερικής καύσης μαζί με αντίστοιχα ηλεκτρικά που βασίζονται σε αναβαθμισμένες πλατφόρμες, εξασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη γκάμα που θα ανταποκρίνεται στις διαφορετικές απαιτήσεις της αγοράς.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin