Σύνδεση

BMW

MERCEDES KAI ΒΜW ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΕ 4 ΚΑΙ 2 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ

Ο στόχος των κατασκευαστών είναι να περιορίσουν την πολυπλοκότητα της διαδικασίας εξέλιξης αλλά και κατασκευής των μοντέλων τους και σε ότι αφορά τα πλαίσια το δρόμο τον έδειξε ο όμιλος VW με το MQB.

Έτσι λοιπόν οι πάντες κινούνται πλέον προς αυτήν την κατεύθυνση και οι Mercedes με τη BMW δεν αποτελούν την εξαίρεση. Η πρώτη σήμερα χρησιμοποιεί 9 διαφορετικά πλαίσια και σκοπός της είναι να τα περιορίσει στα 4. Το πρώτο θα ονομάζεται MFA και θα χρησιμοποιείται στα προσθιοκίνητα μοντέλα της (από Α-Class μέχρι και την GLA), το δεύτερο MRA για τις πισωκίνητες λιμουζίνες από τη C μέχρι και την S-Class και τα αντίστοιχα κουπέ, το 3ο MHA και θα αποτελεί τη βάση για τα μεγάλα SUV (ML, GL) και στο 4ο MSA θα βασίζονται τα σπορ μοντέλα, η SL, η SLK και η AMG GT.

H ΒΜW από την πλευρά της χρησιμοποιεί αυτή τα στιγμή 3 πλαίσια: ένα για τις σειρές 1 και 3 και τις παραλλαγές τους (2 και 4), ένα για τις 5άρες και τις 7άρες και τα τζιπ της, καθώς και ένα για τα Mini και το 2 Active Tourer. Στο μέλλον θέλει να κάνει τα τρία δύο, ένα για τα προσθιοκίνητα και ένα για τα πισωκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα της.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured