Η Porsche μπορεί να παρουσιάζει στη Νέα Υόρκη τις κορυφαίες εκδοχές των Boxster και Cayman, τις GTS, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι σφυρίζει αδιάφορα στη γενικότερη τάση του downsizing. Έτσι λοιπόν ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας Matthias Mueller επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του αυτό που είχαμε γράψει πριν από καιρό, την ύπαρξη δηλαδή τετρακύλινδρων εκδόσεων στη νέα γενιά των Boxster και Cayman.
Μάλιστα ανάφερε πως και οι τετρακύλινδροι θα είναι επίπεδοι (boxer), ακολουθώντας κατά γράμμα την παράδοσης της γερμανικης εταιρείας και βάζοντας παράλληλα τέλος στην έντονη φημολογία που τους ήθελε V4. Κατά αντιστοιχία δηλαδή με το σύνολο που χρησιμοποιείται στην αγωνιστική 919 Hybrid του Le Mans και με την οποία η Porsche θα επιστρέψει μετά από πολλά χρόνια στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής.
Οι καινούργιοι τετρακύλινδροι, που ναι μεν δεν χει ανακοινωθεί η χωρητικότητά τους αλλά το πιο πιθανό είναι να έχουν 2.000 κυβικά, θα φτάνουν μέχρι και τους 400 ίππους, φυσικά με την αρωγή του turbo. Μαζί τους η Porsche θα εμφανίσει κινητήρες με λιγότερους από 6 κυλίνδρους έπειτα από πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, μιας και η τελευταία τετρακύλινδρη Porsche ήταν η 968 του 1995 με ένα θηριώδες (για τετρακύλινδρο) σύνολο 3.000 κυβικών.
Γιάννης Σκουφής