Σύνδεση

Featured

MERCEDES 300 SL AMG: ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ ΄50, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

H Mercedes 300 SL Gullwing, η γλαρόφτερη σε…

H Mercedes 300 SL Gullwing, η γλαρόφτερη σε ελεύθερη απόδοση, είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της ιστορίας και είναι λογικό να έχει πολλούς οπαδούς. Μεταξύ των 300 SL που έχουν κατασκευαστεί –συνολικά 3.258, 1.400 κουπέ και 1.858 ρόουντσερ- υπάρχουν και 11 που είναι ακόμα πιο ιδιαίτερες και ξεχωριστές. Κι αυτό γιατί από το 1996 μέχρι το 2006 η AMG, έπειτα από ιδέα του σουλτάνου του Μπρουνέι που παρήγγειλε με τη μια 6, αναπαλαίωσε 8 κουπέ και 3 ρόουντστερ χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα και σύγχρονη τεχνολογία.

Τι σημαίνει αυτό; Πως ο κινητήρας είναι ένας V8 6.000 κυβικών της AMG με απόδοση 340 ίππων και το κιβώτιο ένα αυτόματο τεσσάρι. Προκειμένου να χωρέσουν κάτω από το έτσι κι αλλιώς μακρύ καπό έγιναν κάποιες επεμβάσεις στο εμπρός μέρος της 300 SL, ενώ επειδή τα συστήματα της δεκαετίας του ’50 δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν σε αυτήν την ισχύ άλλαξε τόσο η ανάρτηση όσο και το κύκλωμα των φρένων. Φυσικά χρησιμοποιήθηκαν και σύγχρονες ανέσεις, όπως κλιματισμός –άλλωστε έχει πολύ ζέστη στο Μπρουνέι- και ηχοσύστημα και φυσικά ζώνες τριών σημείων.

Οι 300 SL AMG που δεν πήγαν στο Μπρουνέι προσφέρονταν ανεπίσημα από την AMG, ενώ η ύπαρξή τους είχε αποκτήσει τις διαστάσεις μύθου, καθώς δεν ήταν και λίγοι αυτοί που αμφισβητούσαν την ύπαρξή τους. Ένα λοιπόν από τα 5 αυτά αυτοκίνητα, με κορμί βετεράνου και σύγχρονη καρδιά, θα δημοπρατηθεί στις 20 Μαΐου στο Μονακό. Σε τι τιμή; Όπως λένε οι ειδικοί σε καμία περίπτωση πιο χαμηλά από το ποσό που ζητούσε η AMG, που ήταν 1.000.000 ευρώ

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured