To νέο Audi A4, όπως είχαμε γράψει και στο παρελθόν, θα ξεκινήσει δυναμικά από πλευράς downsizing, μιας και ο βασικός κινητήρας του αναμένεται να είναι ο 1.4 TFSI με τους 140 ίππους και το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων. Ενδεχόμενα να είναι και ο ακόμα μικρότερος των 122 ίππων, που κινεί αξιοπρεπώς π.χ. το Skoda Superb, οπότε γιατί όχι και το A4;
Παράλληλα από το 2015 θα υπάρχει και υβριδική έκδοση, η οποία θα κινείται από το αναβαθμισμένο σύστημα του Q5 Hybrid, το οποίο θα είναι plug–in με αυτονομία για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέχρι και 50 χιλιόμετρα. Πιθανώς, η υβριδική έκδοση να διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες συνθέτοντας το πρώτο e-quattro αλλά ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί επισήμως κάτι.
Η βάση τώρα του νέου A4 θα είναι ένα πλαίσιο της λογικής MQB αλλά για κινητήρες τοποθετημένους όχι εγκάρσια αλλά κατά το διαμήκη άξονα (MLB;), γεγονός που σημαίνει ότι θα είναι και πιο ελαφρύ σε σχέση με το τρέχον -οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μείον 60 με 80 κιλά- με όφελος τόσο την κατανάλωση όσο και στις εκπομπές ρύπων. Παράλληλα στη σημαντική αλλά και ιδιαίτερη κινεζική αγορά το καινούργιο Audi A4 θα διατίθεται και σε έκδοση με μακρύ μεταξόνιο.
Γιάννης Σκουφής