To Pagani Zonda Revolucion είναι η τελική έκδοση του πρώτου μοντέλου της Pagani, του Zonda, που την έβαλε για τα καλά στο πολύ κλειστό club των κατασκευαστών εξωτικών σούπερ σπορ μοντέλων.
Και προκειμένου να κάνει όσο πιο εμφατική γίνεται την παρουσία της –και στη συνέχεια την απουσία της- η Zonda Recolution έφτασε τους 800 ίππους και τα 730 Nm, πάντα από τον θηριώδη V12 των 6.000 κυβικών της AMG. Παράλληλα υποβλήθηκε και σε αυστηρή δίαιτα, με αποτέλεσμα να ζυγίζει μόλις 1.070 κιλά –για χάρη των επιδόσεων φυσικά.
Για τις επιδόσεις άλλωστε έγιναν και αεροδυναμικές βελτιώσεις, ενώ η πίσω αεροτομή ρυθμίζεται (από ένα μπουτόν στο τιμόνι) πάνω από τα 100 χλμ./ ώρα σε δύο θέσεις, ανάλογα με το αν ο οδηγός θέλει να αυξήσει ή να μειώσει την πίεση στο πίσω μέρος. Δυνατότητες ρύθμισης και μάλιστα μια ντουζίνα διαθέτει και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης της Bosch, ενώ οι 800 ίπποι καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων, που για κάθε αλλαγή χρειάζεται μόλις 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Με όλα αυτά το 0-100 έρχεται σε λιγότερα από 2,7 δεύτερα, η τελική είναι 350, ενώ οι άνθρωποι της εταιρείας λένε πως τα 6:47 λεπτά που πέτυχε η Zonda R στο Nuerburgring κατεβαίνουν με την καινούργια κι άλλο.
Με την καινούργια που προ φόρων κοστίζει 2,2 εκατομμύρια ευρώ και θα κατασκευαστεί μόλις φορές. Πάντως ακόμα και αν έχετε τα χρήματα στην άκρη δεν υπάρχει λόγος να βιαστείτε: και οι 5 Pagani Zonda Revolucion έχουν ήδη πουληθεί.
Γιάννης Σκουφής
{gallery}photos/37/NEWS/PAGANI-ZONDA-REVOLUCION{/gallery}
{youtube}YPd0ATqvoJM{/youtube}