Η 911 GT3 μπορεί να αποδείχθηκε εύφλεκτη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι και high tech. Έτσι λοιπόν είναι η πρώτη Porsche με σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης, που βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά της.
Πως λειτουργεί όμως το σύστημα αυτό; Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί μέχρι τα 50 χλμ./ ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν, με τη βοήθεια ηλεκτρομηχανικών ενεργοποιητών, αντίθετα και μέχρι και 1,5 μοίρες σε σχέση με τους μπροστά. Μετά τα 80 στρίβουν με την ίδια φορά με τους εμπρός, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά, πάντα σύμφωνα με την Porsche.
Γιάννης Σκουφής