Σύνδεση

BMW

NEA BMW ΣΕΙΡΑ 5: ΚΑΙ ΜΕ 3ΚΥΛΙΝΔΡΟ 1.500

Η κατάσταση, έτσι όπως διαμορφώνεται, δεν ευνοεί μοντέλα του μεγέθους και των κυβικών της 5άρας, ειδικά αν αυτά βρίσκονται προς το τέλος της ωφέλιμης ζωής τους. Έτσι λοιπόν η καινούργια σειρά 5, που αναμένεται σε λιγότερα από 2 χρόνια από τώρα, θα αλλάξει σημαντικά. Όχι τόσο από πλευράς αισθητικής –οι βασικές γραμμές α διατηρηθούν, ενώ στη μάσκα οι προβολείς θα ενοποιηθούν οπτικά με τα «νεφρά»– όσο από πλευράς τεχνολογίας.

Έτσι λοιπόν θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική χρησιμοποιώντας ότι υπάρχει διαθέσιμο και ακόμα μεγαλύτερη στη μείωση του βάρους. Με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και μαγνησίου τα κιλά θα είναι τουλάχιστον -100 σε σχέση με την τρέχουσα γενιά, γεγονός που έχει θετικό αντίκτυπο στα πάντα. Από τις επιδόσεις και τη δυναμική συμπεριφορά μέχρι την κατανάλωση και την εκπομπή ρύπων.

Για το ίδιο λόγο θα χρησιμοποιηθεί και η νέα γενιά κινητήρων της BMW, αυτή που βασίζεται στη θερμοδυναμικά άριστη χωρητικότητα των 500 κυβικών ανά κύλινδρο. Τετρακύλινδροι με 2.000 κυβικά λοιπόν, τρίλιτροι εξακύλινδροι και τρικύλινδροι 1.500 κ.εκ.

Την τελευταία επιλογή δεν την αναφέρουμε τυχαία, μιας και οι Βαυαροί στα πλαίσια τόσο του downsizing όσο και της προσπάθειας τόνωσης της συνολικής παρουσίας των μεγάλων μοντέλων «δεν αποκλείουν ακόμα και 3κύλινδρα σύνολα για κάποιες αγορές». Το βέβαιο είναι πως η Ελλάδα θα είναι μέσα σε αυτές.

Γιάννης Σκουφής

BMW-5-SERIES-NEW-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Μία Aston Martin για τον James Bond με αληθινό χρυσό!

Aston Martin

Akio Toyoda: Θα χαθούν 5,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας με τα ηλεκτρικά

Toyota

Γιατί η Ferrari απέρριψε τον V12 στη νέα F80;

Featured